Aanpassingen Polo

Is gelukt thnx allen :)

Ik heb even gekeken de mistlampen zijn de h8 deze kan ik mooi door led vervangen. Alleen de dagrijverlichting is beetje onbekend voor mij wie o wie kan mij vertellen wel welke type dit is? Ik zal dan direct even setje h8 en eentje voor de mistlampen bestellen. Weg met dat halogeen lampjes

20200717_164833.jpg20200717_164827.jpg

VW Polo AW |  Highline Business R 
Is gelukt thnx allen :)

Ik heb even gekeken de mistlampen zijn de h8 deze kan ik mooi door led vervangen. Alleen de dagrijverlichting is beetje onbekend voor mij wie o wie kan mij vertellen wel welke type dit is? Ik zal dan direct even setje h8 en eentje voor de mistlampen bestellen. Weg met dat halogeen lampjes
Staat er toch op: W21W
En anders kan je ook hier kijken: https://www.mypolo.nl/xenforo/pages/lampentabel-6r-6c/

Volkswagen  Polo AW GTI 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!