zover ik kan zien is het niet bij een polo geleverd :S
maar als ik het even vergelijk met de passat, waar het zeker te weten in zit , dan is het niet heel moeilijk om aan te sluiten.
het lijkt er op dat wanneer je aan je kofferbak-handvat trekt er 2 aansluiting in de boordunit wordt verbonden
T6k/6 met t6k/2, echter weet ik dit niet zeker :S
het kan ook zo zijn dat t6k/6 met t6o/5 een 'lus' vormt en zo het motortje aandrijft (wat dus op t60/5 zit aangesloten).
ik zou het even testen; zet een multimeter op die pinnen en kijk wat er gebeurd als er iemand je koffer opentrekt. Let daarbij op dat je echt moet kijken naar het open trekken van het handvat en niet naar het gaan bewegen van het motortje van de cv.
wat je met jouw eigen schakelaar wil doen is dat signaal namelijk 'namaken'.
t6k = rode stekker op comfort module (6-pin)
t6o = zwarte stekker op comfort module (6-pin)
comfortmodule
http://www.bm-onderdelenshop.nl/polo/po ... odule.html
zit bij je koppelingspedaal, als je vanaf onder naar de dashboard kijkt zie je hem zo zitten