Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb zelf een startkabel gezien die rechtstreeks van de aansteker-plug van de ene auto naar de aansteker-plug van de andere auto startondersteuning kon verlenen.
Ik zou dit echt iedereen afraden! Koop dan een setje gewone startkabels.
Nu ga je je accu opladen door de regelapparaten heen en via dunne kabeltjes in je dashbord. Dit kan gewoon niet goed zijn voor de auto.
mijn accu is weer is leeg en heb geen zin elke keer heel mn kofferbak te slopen en wiel eruit voor bij accu te komen.
en heb geen stroom in mn garage dus dacht dit is het of raden jullie het echt af mensen met kennis van zaken
GTI heeft 'm ook achterin, maar deze zou wel makkelijk bereikbaar moeten zijn.wiel eruit halen !? je rijd geen BMW !! die heeft ze accu achter in. Wij hebben hem gewoon voorin
Dit is een betere optie:mijn accu is weer is leeg en heb geen zin elke keer heel mn kofferbak te slopen en wiel eruit voor bij accu te komen.
en heb geen stroom in mn garage dus dacht dit is het of raden jullie het echt af mensen met kennis van zaken
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.