Myfirstpolo888
Actief lid
Ah top.Volgens leert tie zich dan weer in, moest je ook je ontgrendel knop indrukken tegelijkertijd. Zeker weet ik het niet, maar zoiets was het.
Ga ik na “werktijd” proberen.
Volkswagen
Polo 6c
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah top.Volgens leert tie zich dan weer in, moest je ook je ontgrendel knop indrukken tegelijkertijd. Zeker weet ik het niet, maar zoiets was het.
Yes, gelukt. Heel erg bedankt.Volgens leert tie zich dan weer in, moest je ook je ontgrendel knop indrukken tegelijkertijd. Zeker weet ik het niet, maar zoiets was het.
Is de auto volledig ontgrendeld? (lees; van het slot) Anders zou het kunnen zijn dat je alarm (mits je dat hebt) denkt dat er aan de auto geklooid wordt. Anders eventjes met de oren dicht aansluiten en de auto op contact zetten.Accu niet meer leeg geweest maar ging wel snel omlaag (bij onderhoud werd dat ook gezegd) dus maar een nieuwe besteld, de Varta N60. Nu probeer ik ‘m aan te sluiten maar gaat de toeter af. Dat lijkt me niet de bedoeling? Wat doe ik verkeerd.
Vastzetten en weer losmaken heb ik vorige keer al een aantal keer gedaan dat zou ok moeten zijn.
Vertel mij wat. Gelijk half doof omdat ik het niet verwachtte.mmm vreemd verschijnsel!
? Met contact aan accu wisselen?Probeer anders met de oude accu nog aangesloten het contact aan te zetten, dan oude accu eruit en met de nieuwe accu vervangen .
deed ik vroeger ook.? Met contact aan accu wisselen?
Zit er dan geen stroom op tijdens het wisselen (stroomstoot)?
Yes!!! Het was ws het alarm ( nooit afgegaan dus geen idee hoe dat klinkt).Is de auto volledig ontgrendeld? (lees; van het slot) Anders zou het kunnen zijn dat je alarm (mits je dat hebt) denkt dat er aan de auto geklooid wordt. Anders eventjes met de oren dicht aansluiten en de auto op contact zetten.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.