achterbumper + einddemper GTI 6R gekocht!! Iemand ervaring met montage op een TSI?

Beste mede polo rijders!

Ik heb vorige week een achterbumper en einddemper gekocht van een 6R GTI.

zijn er al leden die dit op een TSI of 1.4 hebben gemonteerd? achterbumper is als het goed is geen probleem.
de eindemper is wel anders, 5 mm groter en katalysator zal bij een gti op een andere plaats zitten.

iemand tips of aanmerkingen?


MVG Rick
 
Waar heb je je bumper gehaald? Nieuw gekocht of van een schadegeval?
Staat ook bovenaan de wenslijst, maar bij P&P moet het klavier nog uitgevonden worden zodat ze kunnen antwoorden :lol:
Ben benieuwd naar de uitkomst en het resultaat ;)

Grtz
 
Waar heb je je bumper gehaald? Nieuw gekocht of van een schadegeval?
Staat ook bovenaan de wenslijst, maar bij P&P moet het klavier nog uitgevonden worden zodat ze kunnen antwoorden :lol:
Ben benieuwd naar de uitkomst en het resultaat ;)

Grtz

Bellen is voor jou helaas geen optie vanwege de lands grens, maar wel kut dat ze niet terug mailen:roll:

@Rickbaars, dat kan zeker! Zijn er wel een aantal op polo6rfreunde.de die t hebben gedaan;)
Of ze ook daadwerkelijk de gti einddemper erop hebben zitten of een uitlaat sierstuk erop hebben laten lassen durf ik je niet te zeggen.
Maar er was ook een bluemotion met een gti einddemper hier op t forum(bluebluemotion) dus pas maken kan vermoedelijk wel;)
 
VW  6R  1.2TDI 
pasmaken zal vast het probleem niet zijn, zal vast wel ergens een 50->55mm verloop te vinden zijn. Of neem meteen een compleet nieuw uitlaatsysteem in 55mm en chip erbij:twisted: Diesel powerrr
 
Waar heb je je bumper gehaald? Nieuw gekocht of van een schadegeval?
Staat ook bovenaan de wenslijst, maar bij P&P moet het klavier nog uitgevonden worden zodat ze kunnen antwoorden :lol:
Ben benieuwd naar de uitkomst en het resultaat ;)

Grtz

De spullen bij Vag-Parts uit Halsteren (Brabant) gekocht. Ze adverteren op marktplaats en hadden toevallig de spullen liggen en in de kleur!
Komt uit duitsland z.g.a.n !

Uitlaatsysteem van voor tot achter word me wat duur ben ik bang! TSI nog altijd benzine power!! Chip staat op de "to do list"!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!