Hé, waar heb je die afbeelding vandaan, Djaggo? Die uitlaat ziet er goed uit!
Ik vind die hele achterkant erg vet incl.uitlaat maar hier heb ik em vandaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hé, waar heb je die afbeelding vandaan, Djaggo? Die uitlaat ziet er goed uit!
vergeten jullie nou gewoon de mooiste?
Ik denk dat je een mooier resultaat hebt met een rieger inzet stuk dan het verplaatsen naar het midden van je sierstuk
VW Polo 5/V (Typ 6R) - 3M Chrom-Zierleiste, Chromleiste - Heckleiste | eBayHoe vond je die strip op ebay?
Zou die qua kwaliteit evenwaardig zijn aan die van VW zelf?
En anders moet je naar je dealer gaan voor ongeveer € 60,- Voordeel is dan dat zij deze erop plakken.We can show experiences with those parts on one car for more
• then 6 years and more then 160.000 Km - without any problems!
Ik vind dit de mooiste achterkant allertijden! who knows soon the upgrade to the R-line!
Open afbeelding op nieuwe pagina/ tab voor grotere pic also wallpaper!
dit is mn eigen R-line Photoshop edit extra uitlaat + cleaned achterbumper
Photoshop edit extra uitlaat
Zou je zo'n diffuser apart kunnen verkrijgen?
@Djaggo: Dank!
Wat wel weer jammer is, is de pasvorm rondom de uitlaten :-
Ideetje ... zo'n uitlaat, maar dan gemonteerd in een normale GTI "diffusor". Zou dat passen? En staan? Hmmm ...
en de diffuser kost maar 129,- en dan zelf uitsnijden misschien past ie dan beter.
De gaten zitten er al
- mit Ausschnitten für zwei Endrohre 90mm in der Mitte (R32 Look)
- es werden der Endschalldämpfer ESD003 und Endrohre im R32 Look (2 x 90 mm) ZB116 benötigt
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.