Achterkant polo 6r

• Onderwerp starter Onderwerp starter tw1
  • Startdatum Startdatum
@Djaggo: Dank!
Wat wel weer jammer is, is de pasvorm rondom de uitlaten :-(:
picture_23096-1.jpg

Ideetje ... zo'n uitlaat, maar dan gemonteerd in een normale GTI "diffusor". Zou dat passen? En staan? Hmmm ...

Volkswagen  Up! 
grotere velgen doet ook al veel met het aanzicht van de kont van een auto ;)
Iig dat merkte ik goed toen ik de 17inchers er net onder had :p

VW  6R 
vergeten jullie nou gewoon de mooiste? ;)

nee hoor!
Die hadden we speciaal laten liggen zodat jij m kon posten:mrgreen:

Edti

@demercer,
Ik denk dat je een mooier resultaat hebt met een rieger inzet stuk dan het verplaatsen naar het midden van je sierstuk;)
Anders kun je Vissa nog wel even benaderen ervoor;)

VW  6R 
Ik denk dat je een mooier resultaat hebt met een rieger inzet stuk dan het verplaatsen naar het midden van je sierstuk;)

Hmmm, ik ben er nog niet uit in hoeverre ik zo'n Rieger inzetstuk mooi vind. Ik houd het allemaal in beraad ;-). Dank voor het advies in ieder geval!

Volkswagen  Up! 
Je moet wel heel goed kijken, maar dat ze een beetje uit elkaar staan vind ik zeker vet en misschien met een andere diffuser zou het eventueel mooier staan. volgende week wordt mijn uitlaat gedaan maar dan onder m'n originele bumper hoop dat het wat gaat worden.

Zoiets?

seat_ibiza_2009_pictures_12.jpg

de kofferbakstrip is niet origineel van VW maar van 3M, kost een paar tientjes op ebay.de. Niet schrikken als het bij je af wordt geleverd want het zit gewoon opgerold in een enveloppe. :shock:
Ik vind deze echt veel mooier dan de originele. :wink:

Hoe vond je die strip op ebay?

7605233504_ff5525fe8e_h.jpg

Ik vind dit de mooiste achterkant allertijden! who knows soon the upgrade to the R-line!

Open afbeelding op nieuwe pagina/ tab voor grotere pic :P also wallpaper!

7605233504_ff5525fe8e_h-1.jpg

Ik vind dit de mooiste achterkant allertijden! who knows soon the upgrade to the R-line!

Open afbeelding op nieuwe pagina/ tab voor grotere pic :P also wallpaper!

Inderdaad vet.. Zo'n diffuser, waar vind je die en hoeveel kost dat zo ongeveer?

dit is mn eigen R-line :P Photoshop edit extra uitlaat + cleaned achterbumper ;)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!