Arthur Enklaar
Nieuw lid
Hallo, Ik heb sinds kort een vreemd probleem met mijn Polo uit 2011 (1.6 Tdi met DSG). Als ik de auto ontgrendel met de afstandsbediening gaat ook spontaan de achterklep ontgrendelen. Hij gaat niet helemaal open maar wel zover dat het lampje van niet gesloten blijft branden. Als ik 'm dicht druk en met de auto ga rijden blijft hij keurig dicht, maar zodra ik de sleutel uit het contact haal en daarna het portier open ontgrendelt de achterklep weer.
Vreemd genoeg gebeurt het niet als ik de vergrendelde auto met de sleutel aan de bestuurderskant open maak en daarna de rest met de afstandsbediening open blijft de achterklep wel gesloten.
Als ik de auto uit zet zonder de sleutel er uit te halen en eerst de bestuurdersdeur open doe en dan pas de sleutel uit het contact haal blijft de achterklep ook gesloten.
Ik kom er niet uit waar het in zou kunnen zitten. Heeft iemand een suggestie waar te starten met de probleemanalyse?
Alvast bedankt voor jullie feedback.
Vreemd genoeg gebeurt het niet als ik de vergrendelde auto met de sleutel aan de bestuurderskant open maak en daarna de rest met de afstandsbediening open blijft de achterklep wel gesloten.
Als ik de auto uit zet zonder de sleutel er uit te halen en eerst de bestuurdersdeur open doe en dan pas de sleutel uit het contact haal blijft de achterklep ook gesloten.
Ik kom er niet uit waar het in zou kunnen zitten. Heeft iemand een suggestie waar te starten met de probleemanalyse?
Alvast bedankt voor jullie feedback.
Volkswagen
Polo 6R