Achterklep rubber 9N3

Ik heb sinds een week een 9N3 GTI.
Vanavond heb ik hem in de wasbox gewassen en afgespoten.
Daarna ben ik hem gaan afzemen en toen ik de achterklep opende zag ik dus dat de boel nat was.
Het water loopt over het rubber heen de kofferbak in.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben en hoe hebben jullie het opgelost?
 
Ik heb nog het 1 en ander getest om te kijken hoe het water wegloopt.
Als ik de kofferklep open heb en ik giet van buiten aan de bovenkant water erin dan loopt het water netjes naar beneden achter de achterlichten langs zo naar buiten.
Dus daar zit het hem niet in.

Het water komt dus via de onderkant van de kofferklep naar binnen als ik er met een hogedrukspuit tegenaan spuit.
Best raar want als ik de kofferklep sluit dan moet ik hem vrij hard dicht gooien anders valt hij niet in het slot.(behalve als er een portier open staat dan kan ik een stuk zachter de klep dicht doen)
Ik heb aan de binnenkant van de kofferklep waar het rubber tegen aan komt een soort van tochtstrip geplakt om te kijken of dat helpt.
Volgende week maar weer met de hogedrukspuit erop om het te testen.
 
Het is opgelost.
Althans het probleem ligt niet aan het rubber of de achterklep.
De hogedruk spuit bij de wasbox hier spuit met een dusdanige druk dat ik tussen het rubber en de achterklep heen spuit.
Dus voortaan maar iets meer afstand houden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!