Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
is geen Plug and play. Als eerste moet er een kabel getrokken worden van links naar rechts en alles moet omgecodeerd worden met VCDS/VCP waarbij ik als het moet wel kan helpen. Kan ze ook leveren incl montage € 409
Is de dode hoek sensor in de buitenspiegel (is een optie) ook later aan te brengen??
Als je nu al led hebt is het idd plug and play als het goed is aangezien die al hetzelfde is.Van led achterlichten naar led black line achterlichten op de polo AW is wel plug &play??
Is de dode hoek sensor in de buitenspiegel (is een optie) ook later aan te brengen??
Dit is zeker wel naderhand te plaatsen. Kufatec levert een complete set hiervoorDe dodehoek waarschuwing in de buitenspiegels is niet later aan te brengen omdat het radarsysteem achterop de auto ontbreekt.
Als je nu al led hebt is het idd plug and play als het goed is aangezien die al hetzelfde is.
Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709
is geen Plug and play. Als eerste moet er een kabel getrokken worden van links naar rechts en alles moet omgecodeerd worden met VCDS/VCP waarbij ik als het moet wel kan helpen. Kan ze ook leveren incl montage € 409
We kunnen dit zeker nog doen meer info via mailHeb je deze lampen nog in de aanbieding incl montage?
Heb het bij de dealer besteld, gewoon de LED Blackline optie van VW zelf, komt helemaal goed dus.
Deze optie: https://shop.volkswagen.nl/auto-acc...2200-led-achterlichten-polo-black-line-design
Ik heb je geapptWe kunnen dit zeker nog doen meer info via mail
Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.