achterlichten

achterkant van de licht zit er een schroef met veer. je moet eerst binnen kant de schroef lost draaien daarna kan je de licht eruit halen .

achterkant van de licht zit er een schroef met veer. je moet eerst binnen kant de schroef lost draaien daarna kan je de licht eruit halen .
, maar dan moet ik wel de

Thx voor je hulp, maar ik bedoel niet het lampje
ik wil mijn achterlichten voorzien van folie, maar dan moet ik wel de hele unit eruit hebben.

als je de koffer open doen, links of rects is er een zwarte knop op binnenbekleding dan moet je die uittrekken . dan komt een stuk bekleding mee uit en daar,schater zit een witte soort van vliegmoer met een veer. dan moet je dit uit draaien en voorzichting de licht unit uit halen . als je u achterlicht donker wilt maken dan kan je met folie spray ook doen .

Maar plasti dip smoke is niet legaal want/en vormt een soort van matte laag ;)

Zoiets zou wel kunnen:
MT00160.gif

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!