Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In de link die je post staat dit:
Pin 9 RGB video input. Kan je daar iets mee?
Of
Pin 13, groene draad input?
Ik denk dat het wel degelijk het video signaal is wat niet werkt of goed aankomt op de radio en de camera niks mis mee is. Anders eens controleren of de stekker goed in de radio zit ?
Bekabeling probleem misschien wel lees dit topic eens:
https://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=20119&page=7&p=619419
Staat nog wel een filmpje op YouTube en daar gebruiken ze een zegmaar verloop steker afhankelijk van je radio, dus toch maar een duidelijke gebruiksaanwijzing hebben voor je verder gaat. Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Er is volgens mij helemaal geen signaal bij de radio, en nu maar afwachten of de camera geen schade heeft van de 12 volt op de foto hip. Nou ja, nu wachten op het originele aansluitschema.
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Kan goed maar nu ben ik ook nieuwsgierig natuurlijk, ik zie modules en kabeltjes ben benieuwd wat het juiste is. [emoji848]rns 315 en rns 510 heeft dezelfde stekker voor de camera
Misschien nog een gekke vraag, maar met welke VCDS heb je het gecodeerd? Een china of originele kabel?
Ah oké, maar mijn weten is het orgineel. Maar ga het voor de zekerheid toch na vragen. Zou zuur zijn als het niet zo zou zijn.
En dit verhaal?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.