Cruz
Bekend lid
Moet dit ook voor de Polo AW als je achteraf een achteruitcamera wil laten inbouwen?Je moet geloof ik ook een gat boren in de achterklep voor vocht (?)
Volkswagen
POLO AW Comfortline Business Executive
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moet dit ook voor de Polo AW als je achteraf een achteruitcamera wil laten inbouwen?Je moet geloof ik ook een gat boren in de achterklep voor vocht (?)
Moet dit ook voor de Polo AW als je achteraf een achteruitcamera wil laten inbouwen?
Zijn camera gaat niet op jou radio passen.
Jij hebt een discover media.
Komt meer bij kijken dan een Chinees camera.
@dov of @joosspekloos kunnen je hierover informeren
Zo ja welke?Je kunt ook wel een chinese camera aansluiten op een MIB systeem. je moet alleen opletten dat je de goeie camera koopt
Originele camera of ?Power-Performance in halsteren €350 camera inclusief inbouwen hij staat op marktplaats
Ja een nieuwe kost €550 ,Lijkt me niet want een orignele camera is al duurder dan 350
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.