Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Had ik in de eerste instantie geen camera maar omdat het scherm soms bij reverse toch op zwart sprong ook al stond de camera niet eens geactiveerd heb ik omdat ik een hekel heb aan bugs toch maar een camera aangesloten
Dit probleem had ik echter bij de originele firmware niet pas na 1 versie hoger.
Is het gelukt? Ik heb precies dat als ik de auto in zn acheruit zet dat hij een zwart beeld geeft met look if its safe etc. Ik heb achterin de unit rcd330 wel een gele kabel voor de camera maar voor de rest geen idee hoe dit te regelen.Ja dat heb ik dus, daarom wil ik toch een camera installeren en omdat het wel handig kan zijn bij krappe parkeerplekken. (woon is stad)
Ik kan het zwarte scherm wel wegklikken door op kruisje te drukken.
Weet je misschien iemand die het voor me kan aansluiten want ik wil graag een camera achterin.Soms heb je geluk dat je kan coderen met vcds. Standaard staat de radio vaak zo ingesteld dat er een camera is aangesloten. Vandaar het scherm.
Wat voor camera heb je eigenlijk, klaplogo of iets bij de kentekenplaat?Is het gelukt? Ik heb precies dat als ik de auto in zn acheruit zet dat hij een zwart beeld geeft met look if its safe etc. Ik heb achterin de unit rcd330 wel een gele kabel voor de camera maar voor de rest geen idee hoe dit te regelen.
Geen, moet ik nog aanschaffen. Maar hoogstwaarschijnlijk gewoon bij het kentekenplaat.Wat voor camera heb je eigenlijk, klaplogo of iets bij de kentekenplaat?
Maakt niet per se uit woon zelf in HilversumWelke regio zoek je?
Ja dan is een zwart scherm wel logisch op dit momentGeen, moet ik nog aanschaffen. Maar hoogstwaarschijnlijk gewoon bij het kentekenplaat.
Maar ik wil een camera, alleen is dat wel mogelijk dat is dus mijn vraag en hoe?Ja dan is een zwart scherm wel logisch op dit moment
Weet je ook hoe het moet als ik het in de kenteken wil? of een uitleg?Ja dat is wel mogelijk. De makkelijkste en goedkoopste manier is een camera in je kenteken. Een iets sjiekere maar flink duurdere optie is een klaplogo.
Voor je RCD330 heb je een gele tulp kabel nodig en dan is het vaak een kwestie van een geschakelde plus en een kabel naar je achteruitrijlicht.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.