Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Komt mij herkenbaar voor. Ik reed op de snelweg gemiddeld 1:20 als t mooi weer was...Hallo allemaal
Hoeveel km kan jullie polo 1.2 diesel rijden op een volle tank? Ik kom niet boven de 800 terwijl ik veel snelweg km maak..
Vriendelijke groet Stefan kreukniet
Tevreden over de Michelin crossclimate? Moet volgende week nieuwe banden en denk er aan om deze te doenIk heb 1 op 23,2 gereden over meer dan 200.000km. Elk tankbeurtje is minutieus ingevoerd.
Auto was gechipt en netjes onderhouden. Stond op de normale 15 inch Bluemotion velgen met Michelin Crossclimate banden op 2,5 bar rondom.
Ik heb nu een 1.0 TSI en die doet het een stuk minder zuinig, maar de overstap naar benzine is gedaan omdat ik minder kilometers ben gaan rijden, en daarmee is ook m'n rijprofiel veranderd (meer stad, randstad/filerijden) ik denk dus dat daar ook verschil in zit.
Ik had deze banden liggen op mijn polo AW en was er zeer tevreden over!Tevreden over de Michelin crossclimate? Moet volgende week nieuwe banden en denk er aan om deze te doen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.