Adapterkabel van auto 6c naar achterlicht 6r

dat denk ik ook, zat al op uk polo site te kijken naar de thread van ciclo waar iichel regelmatig reageert. daar had hij het over het verbouwen van een iets andere stekker, maar ik wil gewoon de juiste stekker. lijkt me dat als je een trekhaak neemt, dat je een soort tussenstekker krijgt, waar deze stekker ook bij zit.

Kan de dealer je niet ermee helpen?

Heb je hier wat aan?

2e81faa7a5fb60c8d29f0c7ead67facc.jpg

Oke, denk dat ik het heb, beetje iedereens antwoord in 1 oplossing gepropt.

Ik neem 2 6c achterlicht fittingen, sloop 90% eruit, soldeer de draden uit de 6r achterlichten in deze fitting en bingo, 6r achterlichten met 6c aansluiting. Mocht ik de lampen door verkopen, hoeft diegene alleen maar de bekende adapters te maken/ kopen.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!