Adopteer een kabel

iichel

Exclusive lid
12,866
4
8,081
283
Lieve schattige forumvriendjes,

het is vrijdagmiddag. Ik ben er weer klaar mee. Ik heb de hele week hard gewerkt, de hele week m'n best gedaan me te gedragen, de hele week vriendelijk geglimlacht en de hele week mensen blij gemaakt. Van binnen ben ik kapot en voldaan.

Zometeen pak ik de auto, zet ik Iron Maiden aan op volume 14 en ga ik naar huis en dan is het weekend. Het weekend, een tijd dat ik graag m'n Polo uit elkaar haal, om vervolgens alle kabels los te halen, een nieuwe BCM erin te zetten, de OEM schietstoel aansluit en alles weer netjes inbouw.

Maar inmiddels ben ik zover, dat m'n Polo er ongeveer zo uit ziet van binnen:

Communication-cables-014.jpg


Het lijkt wel één groot oerwoud.

Dit is een recente foto van mijn oudste dochter en mijn vriendin:

64273853.jpg


Dit is een recent zelfportret na mijn 4-jarige cursus schilderen:

wires.jpg


Dit is onze kat in de auto:

Cat-Chewing-Cord.jpg



Tegenwoordig ziet mijn IKEA hardhouten vloer er zo uit:

lots-cables-26542627.jpg


En dat is nog niet eens het ergste. Ik heb ooit 'ns uitgerekend dat ik na alle mods en verbeteringen, ik ongeveer 14km aan kabel in de auto heb toegevoegd. Dat is van Amsterdam naar Zaandam èn terug. Maar zelfs dàt is nog niet het ergste. Voor iedere meter kabel die ik leg, gooi ik ongeveer 10 cm kabel weg. Simpelweg omdat ik het te ruim heb uitgemeten of omdat ik een kant-en-klaar kabelsetje gekocht heb, maar later toch besloten heb dat ik het zelf veul beter kan.

Dus in de loop van de tijd, tijdens alle werkzaamheden heb ik 1.4km aan kabel overbodig gemaakt. Een gedeelte heb ik natuurlijk keurig netjes kunnen recyclen in nieuwe kabelsets. Een ander deel heb ik armbandjes van gevlochten voor arme kansrijke kinderen in Afrika.

Maar toch knaagt het aan me. Ik gooi toch nog wel eens een stuk kabel weg. Ik ben een verschrikkelijk persoon. Het is slecht voor de koperdieven, die zijn nu allemaal werkeloos. Ik gooi zo kilos recycle-baar plastic weg, en vele kabels zitten nu in een donker gat, in afwachting van de verbrandingsoven, wachtend op hun lot.

Ik heb jullie hulp nodig, lieve Polomensjes, om deze hopeloze stukjes kabel te adopteren.
SMS nu 'ok' naar 0900-iichel (EUR 1.50 p.o.b.) en red een stukje kabel.

Voor meer informatie en lidmaatschappen kunt u altijd met mij contact opnemen.

Namens de kabels zeg ik, dank u wel.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!