Heb hier nooit het nut van ingezien; misschien nuttig als je geen constante snelheid kunt aanhouden als je niet op de CC rijdt?
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik meen dat het voor winterbanden zijn oidHeb hier nooit het nut van ingezien; misschien nuttig als je geen constante snelheid kunt aanhouden als je niet op de CC rijdt?
Heb het afgelopen zomervakantie gebruikt toen ik met een thuiskomertje max 80 kon rijden. Toen was het heel handig!Heb hier nooit het nut van ingezien; misschien nuttig als je geen constante snelheid kunt aanhouden als je niet op de CC rijdt?
Altijd handig om te weten welke knopjes er in je auto verstopt zittenWerkt! Nu ik weet dat er schijnbaar ook een OK knop zit :')
Zo vond ik, na een heerlijk diner van bruine bonen, ooit eens een verdekt opgestelde knop, Dacht bij mijzelf: laat ik dit eens proberen! kijken wat ie doet! "BAM!!!" nou, ik kan je vertellen, toen ik EINDELIJK weer met beide beentjes op de grond stond, dat ik besloten had om NOOIT meer bruine bonen te eten!Altijd handig om te weten welke knopjes er in je auto verstopt zitten
Panoramadak plaatsen natuurlijkZo vond ik, na een heerlijk diner van bruine bonen, ooit eens een verdekt opgestelde knop, Dacht bij mijzelf: laat ik dit eens proberen! kijken wat ie doet! "BAM!!!" nou, ik kan je vertellen, toen ik EINDELIJK weer met beide beentjes op de grond stond, dat ik besloten had om NOOIT meer bruine bonen te eten!
Ohja, weet iemand hoe je een groot gat in je dak dicht maakt? Kit? Plamuur? of misschien pur???
Pfew, had hem laatst ook gevonden maar gelukkig niet op gedrukt! Knopje zit onderin verstopt bij de stijl van de gordel (bestuurder)Zo vond ik, na een heerlijk diner van bruine bonen, ooit eens een verdekt opgestelde knop, Dacht bij mijzelf: laat ik dit eens proberen! kijken wat ie doet! "BAM!!!" nou, ik kan je vertellen, toen ik EINDELIJK weer met beide beentjes op de grond stond, dat ik besloten had om NOOIT meer bruine bonen te eten!
Ohja, weet iemand hoe je een groot gat in je dak dicht maakt? Kit? Plamuur? of misschien pur???
Heb je een oem alarm? Dan is die om je interieur alarm uit zetten als je bijvoorbeeld de hond de auto laat en de auto op slot doet.Pfew, had hem laatst ook gevonden maar gelukkig niet op gedrukt! Knopje zit onderin verstopt bij de stijl van de gordel (bestuurder)
(zou echt niet weten wat het doet)
Niet dat ik weet.. volgens mij brand het ledje erin ook altijd rood.Heb je een oem alarm? Dan is die om je interieur alarm uit zetten als je bijvoorbeeld de hond de auto laat en de auto op slot doet.
Hmm, denk dat het toch soort alarm is? Nog nooit gehoord.. Wel toen ik de auto ging ophalen (toen ik hem kocht) zei mn zus dat ze de alarm lichten niet uit kreeg.. Maar volgens mij was er toen geen alarm te horen.Foto!
Hmm, denk dat het toch soort alarm is? Nog nooit gehoord.. Wel toen ik de auto ging ophalen (toen ik hem kocht) zei mn zus dat ze de alarm lichten niet uit kreeg.. Maar volgens mij was er toen geen alarm te horen.
Edit: -> https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/how-to-6r-oem-alarm-inbouwen.11477/
Is dus schijnbaar inderdaad alarm.. Morgen eens uitproberen. Denk dat de sirene dan niet meer aangesloten zit?
Aankoopkeuring laten uitvoeren bij een garage daar in de buurt (van te voren vast een afspraak maken)! Kost wel iets maar kan de kans op een miskoop doen verkleinen.Bedankt voor alle reacties! Ik heb er eentje gevonden en overmorgen ga ik hem bekijken en hopelijk meteen meenemen. Iemand nog tips? Het is bij een particulier en ik neem iemand mee die wel wat verstand heeft van autos.
gewoon alles testen:Bedankt voor alle reacties! Ik heb er eentje gevonden en overmorgen ga ik hem bekijken en hopelijk meteen meenemen. Iemand nog tips? Het is bij een particulier en ik neem iemand mee die wel wat verstand heeft van autos.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.