Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
helaas gaan je schijven niet zo snel op dat bij de volgende remblok wissel op zijn. ik heb nu bijna mn 2e setje blokken op en er zit een minimaal randje in maar ver heel ver van afkeur. schijven zijn nog 70% ofzo. maar je kan het zo wel mooi spreiden
Mijn remschijven gaan 1 remblokleven mee, ik rem inderdaad heel hard soms, na 30/40k km moet ik vaak beide vervangen. Brembo geperforeerde schijven met brembo blokjes. Best bizar he? Ligt dit echt aan mijn remstijl of gewoon aan de brembo meuk?helaas gaan je schijven niet zo snel op dat bij de volgende remblok wissel op zijn. ik heb nu bijna mn 2e setje blokken op en er zit een minimaal randje in maar ver heel ver van afkeur. schijven zijn nog 70% ofzo. maar je kan het zo wel mooi spreiden
Dat is ronduit onmogelijk wat voor troep is dat joh, zodra mijn gti warm is heeft die het zwaar te verduren met originele schijven en blokken. maar 1 remblok leven dat is haast onmogelijk mijne staat nu op 80.000 en eerste setje was bij 40 ofzo op dus 2e setje er nu op zitten die bijna op zijn. maar schijven al op nee zeker niet.Mijn remschijven gaan 1 remblokleven mee, ik rem inderdaad heel hard soms, na 30/40k km moet ik vaak beide vervangen. Brembo geperforeerde schijven met brembo blokjes. Best bizar he? Ligt dit echt aan mijn remstijl of gewoon aan de brembo meuk?
Wat kan ik het beste onder mijn polo 1.8 tsi gti zetten, wil gewoon het beste en wat gaat dat kosten@GTIFANATIC ik kan eventueel EBC verzorgen indien gewenst !
Heb het zelf ook onder de auto zitten. EBC yellowstuf icm ultimax. Geweldige combinatie !
Ja, het kost pegels. Maar is dat het ook waard? JA!
Brand los met vragen....
Op mijn vorige polo had ik stock brembo zitten, die waren binnen 2 mnd krom ( 1.2tdi )
Ik rij al zeker 15k op de greenstuf en die zijn nog bijna als nieuw.Nou de redstuff blokken zijn al op, 15k mee gereden sinds november, nu zijn de schijven ook bijna op, dus gaan maar weer eens nieuwe halen, zit nu wel weer te twijfelen wat ik haal, als ik zie dat dei redstuff zooo snel gaan..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.