Aerostriker :: 2010 Volkswagen Polo

zou mijn keuze ook zijn echt gaaf denk dat ik de mijne ook us rood maak
Hahaha dank je :), het is een keer wat anders he :). Zojuist ook een afspraak gemaakt bij yourcarwrap.nl voor 8 februari om mijn dak en moterkap mat zwart te laten wrappen en me spiegelkappen en raamlijsten met carbon :). Ben benieuwd.

Ben benieuwd hoe die gaat worden! De spiegels van de 6R zijn lastig volledig en nejes te wrappen. Nu heb jij een zwarte wagen, dus eventuele randjes gaan gelukkig niet zo opvallen.
Zouden de OEM carbonlook spiegelkappen niet wat voor je zijn?

Volkswagen  Up! 
Ben benieuwd hoe die gaat worden! De spiegels van de 6R zijn lastig volledig en nejes te wrappen. Nu heb jij een zwarte wagen, dus eventuele randjes gaan gelukkig niet zo opvallen.
Zijn die er dan? :o Ik ga ff kijken hoe het eruit ziet met de carbon wrap. Als het me niet bevalt haal ik die carbon look kappen. Kan je die gewoon bij de dealer bestellen trouwens?

Meestal kan een echte vakman heel veel met dat spul ;) Verbaasde ik me ook over bij m'n middenconsole, je kan het echt alle kanten op buigen. Geen garantie dat bij deze mooi gaat worden natuurlijk :P

Buigen is het probleem niet. Maar er zit een heel scherpe, holle knik in de spiegelkappen van een 6R. En die zijn heel lastig netjes te krijgen.
@Aerostriker: zijn idd bij de dealer te krijgen, maar ook op andere plaatsen zoals nickpolo aangeeft.

Volkswagen  Up! 
zie onderstaand een tweetal shots van mijn spiegelkappen zelf gewrapped :P

heb ook zwart gehad. Deze zomer zalk kijken hoe of wat ;-)

359ai6s.jpg

2qa0nie.jpg

ben benieuwd wat het bedrijf waar je heen gaat, jou spiegelkapjes zal doen :)

:o Die zien er idd een stuk beter uit met die rode omcirkelling! Mijn dank is zeer GROOT Enzo :D. Ik ga ze namelijk in Maart bestellen :D. 6 weken levertijd alleen -.- dit komt door de color code -.-.

18 inch word wel 8,5j breedt weet niet hoe 8,5j rondom eruit zal zien je moet de polo wel wat lager gooien om dit er mooi uit te laten zien de velgen zullen uit de wielkasten komen. Zelf zou ik de sticker rechts en links bij het achterpaneel verwijderen en de logo's zwart doen. Front gti grill las ik deze helemaal zwart en abt logo in het rood.

Ik kan wel voor je vragen of de velgen sneller te leveren zijn dan 6 weken, waar ik ook mijn velgen had aangeschaft.

P.s mn zomerset is achter 8,5j breed en voor 8j. voor het zicht. Ik zal nog een pic voor je posten dan zie je et ongeveer.

7793774654_6bce9f43ea_b.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht dat 18" de maximale maat was voor de Polo die je eronder kon knallen zonder met al teveel dingen rekening te houden. Na dit gelezen te hebben denk ik dat ik voor 17" ga maar voor dat dat zeker is ga ik eerst nog even informeren bij de garage. Ik wil er zoiezo dunne bandjes onder hebben.
Welke stickers van het achterpaneel bedoel je trouwens? :)

Laatst bewerkt door een moderator:
en ook dat grijze boven dat rood weg halen :) dan is alles rood zwart de abt uiteraard wel grijs maar dat zit verwerkt in het rood. dan kan je nog altijd zeggen je doet dat grijs terug halen in de achtergrond van je logos maar die vw wel zwart houden.

Ben ook benieuwd hoe dat eruit zal zien als dat grijze weg is. Zou jij dat ook ff kunnen laten zien kan ik even de verschillen zien (A) haha.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!