Afdekken vin nummer

Voor jullie dus makkelijk op te lossen. Ik kan er niets tussen steken. Lijkt wel een stukje rubber tussen de ruit en het dashboard te zitten. Heb het er wel geprobeerd tussen te duwen maar het wil niet echt mee werken

Is idd geklooi bij seat. Dashboard zit strakker tegen de ruit aan. Ik heb hem wel ertussen gekregen maar niet helemaal naar beneden. Hij dekt gelukkig wel mijn VIN nummer dus je zal denk ik even door moeten klooien. Ik heb hem trouwens afgedekt met een notitieblaadje Stick Out Tongue. Dikker kon niet bij mij.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Tip, wordt je ruit vervangen. Vraag dan of ze heb vakje willen dichtsmeren. Heb ik ook gedaan, bij carglass hebben ze speciale lak waarmee ook de randen van je ruit zwart zijn gemaakt. Hierna lijkt het alsof er nooit een venstertje heeft gezeten
 
En dat mag dus helaas niet. Chassisnummer moet de politie kunnen aflezen. Iets tussen je ruit hebben ze geen problemen mee want dat kan je weer weghalen. Zwart maken betekend dus dat zij het hele chassisnummer niet kunnen aflezen. Dan heb jij helaas een probleem. Je zal maar niet die ene agent tegenkomen.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!