Klein beetje off-topic, maar de moeite waard voor een 6c Bluemotion?Jah!
Heb inmiddels die obdeleven ook besteld..
Klein beetje off-topic, maar de moeite waard voor een 6c Bluemotion?Jah!
Heb inmiddels die obdeleven ook besteld..
heb je voorgaande bericht even hierin verplaatst : - )ik ga niet weer de fotos uploaden hoor hahah hoor het wel als je ze wilt stuur ik ze prive naar je op
Ik had ovb achter me naam staan
storing lezen en nu bedenk ik dat ik bij @inSaNo de storing niet gewist heb, oeps.....
wellicht een leuk idee voor een Mypolo Foto Meet : - ) ?
Ben ik ook wel benieuwd naar jaKennen jullie ook de carspotters die er waren? Ben erg benieuwd naar hun materiaal!
Eigenlijk ben ik niet zo veel van plan. Needle sweep, achterlichten aan bij DRL en DRL aan bij dimlicht aan...Ligt eraan wat wat je wil doen, ik rommel nogal vaak aan me auto, bepaalde stekkers los, soms airbag melding daardoor. Dan is het makkelijk ipv elke keer de dealer. Ook qua opties aan/uitzetten is het makkelijk. Gisteren 3 auto's het comfortknipperen naar 5 keer gezet, needle zweep en storing lezen en nu bedenk ik dat ik bij @inSaNo de storing niet gewist heb, oeps.....
yep, maar combineren we wel met de jaarlijksemeet hahah.Een meeting puur voor foto's?
@noenoeBen ik ook wel benieuwd naar ja
sjaak afhaak !Was die RS3 er ook weer?
Eigenlijk ben ik niet zo veel van plan. Needle sweep, achterlichten aan bij DRL en DRL aan bij dimlicht aan...
Die doet het alleen met Android toch?
Ja precies... rest van je leven ook maar Polo blijven rijden danWhat Else?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.