Waarom heeft mijn kont ook een zwart balkje enne... wil ik dat eigenlijk wel weten?
Misschien zag tie het verschil niet met je gezicht?
Geintje! Niet gelijk op die ban knop drukken!
Waarom heeft mijn kont ook een zwart balkje enne... wil ik dat eigenlijk wel weten?
Simpel streepjes zetten is moeilijker dan het lijkt.Waarom heeft mijn kont ook een zwart balkje enne... wil ik dat eigenlijk wel weten?
Helaas wel. Was mij belooft dat er zwarte balkjes zouden worden gebruikt.
Heb liever dat ze mijn wagen er op zetten i.p.v. mijzelf. Hou niet van foto's.
Was een gezellige dag met een mooie opkomst maar aan het einde wel kkkoud.
Iichel reed weg en ik dacht nog, daar gaat het sponsje. (wilde niet te brutaal zijn en hem zelf pakken)
Helaas wel. Was mij belooft dat er zwarte balkjes zouden worden gebruikt.
Heb liever dat ze mijn wagen er op zetten i.p.v. mijzelf. Hou niet van foto's.
Was een gezellige dag met een mooie opkomst maar aan het einde wel kkkoud.
Iichel reed weg en ik dacht nog, daar gaat het sponsje. (wilde niet te brutaal zijn en hem zelf pakken)
kenteken dingentje haha.. denk dat veel mensen denken, nope , teveel werk .. lolWaar blijven eigenlijk de foto's die anderen dan ik gemaakt hebben?
Liepen er genoeg te klikken.
Skills,kenteken dingentje haha.. denk dat veel mensen denken, nope , teveel werk .. lol
TijdgebrekSkills,
uurtje shoppen 33 foto's klaar.
Hier wel,
maar dan moet je de volgende keer maar een zonnebril op doen,
als ze tog ook al zeuren over een beetje kentekens shoppen........ Kleine moeite bij kwaliteits foto's.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.