Ik heb het aangepast, had eerst via de GALLERY BB code gedaan. Nu direct via IMG bb codeVia app.. De fotos van HJV zie ik wel
Ik heb het aangepast, had eerst via de GALLERY BB code gedaan. Nu direct via IMG bb codeVia app.. De fotos van HJV zie ik wel
Gelukt..Weird, check je via de app of pc?
Volgende kerst m&g in Zwitserland? Dan is het wel lekker koud. [emoji23]ik vond t nog lang niet koud genoeg voor een kerst meet and greet!
Volgende kerst m&g in Zwitserland? Dan is het wel lekker koud. [emoji23]
Dat was ik, de 6r met het 6c reetjeWie was diegene met die grijze polo uit Ede?
Ik had nog wat vragen gekregen die ik nog niet of half beantwoord had, bij deze (ik weet niet alle namen meer sorry):
- needle sweep wordt aangezet in de teller door een waarde in een adaptatie kanaal te veranderen. De diesel tellers hebben dit kanaal bijna allemaal (blijkbaar) niet maar de benzine tellers wel. Zelf doen met vcds: 17 - Instruments; adaptation; helemaal naar onder scrollen en dan indicator_celebration selecteren. Als er 'inactive staat, op active zetten. Bij channel not available heb je minder geluk.
- led koplampen kostten bij elkaar goed €2000. (€2165,54) incl bcm, hoogte regeling, modules en koplampsproeiers
- dauerfahrlicht deactiveren: https://mypolo.nl/xenforo/threads/graag-licht-uischakelbaar.9713/#post-158880
Ik vind het erg mooi in allemaal polos te zien, waarvan geen enkele hetzelfde is. Koplampen, sturen, wraps, velgen, sommigen hebben er zelfs een ibi of golf van gemaakt. Erg mooi! Ga zo door
Voor specifieke vragen die geen betrekking hebben op het onderwerp in dit geval de aftertalk van de kerst M&G mogen in nieuw topic. Dit houd het forum overzichtelijk. DankBeste Iichel,
Vraagje ik wil ook graag needle sweep aan zetten op mijn polo. Heb een polo 6R 1.2 tsi 105 pk 6bak
Heb het geprobeerd met de vagcom alleen zonder succes. Wie o Wie kan mij helpen??
Groetjes Patrick
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.