Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha, wat subtiel, dat zwarte balkje @ de WRC foto
hehe maar dan zien we R-Vera (?) wel zitten in de copper brown 6r?![]()
ik zal jouw R-line nooit vergeten maar ik weet oooook dat je familie bent van Mr. Blue en zijn 6C GTI waar ik heel jaloers op ben er was en hij praat over 'wij' dus ik dacht dat je co-piloot wasFout @iichel, je weet toch dat ik een deep black 6r R-Line heb.It wasn't me... Kon er vandaag helaas niet bij zijn. Gisteren wel bij de meeting in Hardenberg geweest
![]()
Ja, een ene R uit Noord-Brabant ging vreemd met een WRC. Zo hij wilde onherkenbaar in beeldHaha, wat subtiel, dat zwarte balkje @ de WRC foto![]()
Had je toch afgelopen zaterdag naar Hardenberg moeten komen...ik zal jouw R-line nooit vergeten maar ik weet oooook dat je familie bent van Mr. Blue en zijn 6C GTI waar ik heel jaloers op ben er was en hij praat over 'wij' dus ik dacht dat je co-piloot was
Ach ja... Blijft je gezicht nog even een mysterie...![]()
Het weer was wel erg veel beterHad je toch afgelopen zaterdag naar Hardenberg moeten komen...
De co-piloot was in dit geval onze vader, ook een polo (9N3) rijder. De appel valt niet ver van de boom in onze familie...![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.