Hele simpele reden... Het slechte voorspelde weer! Dan zeggen er extreem hoop af.
Nou ik zei ook dat ik niet zou komen als het zou gaan regenen en ja hoor ik was er omdat het niet regende hahahaha
Volkswagen
Polo aw Gti
2.0
Hele simpele reden... Het slechte voorspelde weer! Dan zeggen er extreem hoop af.
Had wel iemand verwacht....@dov ... sjongejonge waar was je nou chef
Ik wou zelfs een handtekeningNou idd! Denk dat er veel forumleden wel een meet& greet met hem wilden
Haha, ik was de bijrijder van de amg.
Redelijk anoniem zonder de gti haha!
Had wel iemand verwacht....@dov ... sjongejonge waar was je nou chef
Je hebt Veelste veel gemist, hahaha volgende ben je er maar gewoon bij jij met je factoren zoals het weer enzo.nou nou chef waar was jij op de vorige meet
ik snap dat een polo meet geen meet is zonder de Dov, en dat jullie me gemist hebben is uiteraard iets waar op geanticipeerd kon worden echter was ik niet van plan om de meeting te attenderen door een combinatie van verschillende factoren zoals het weer en afzegging van anderen uit niska. maar goed blijkt dus dat ik niet al te veel heb gemist dus?
Was goed gezellig daarzo! Volgende keer een BBQ mee?
Weet wel dat ik nu je velgen wil als winter setjeWas leuk clubje zo volgende keer probeer ik er zeker weer bij te zijn. @NickD nog bedankt voor de proefrit! Wanneer kan ik hem komen ophalen? Ik wil m wel!
Snap ik... ze zijn ook mooi!Weet wel dat ik nu je velgen wil als winter setje
Jazeker ik laat me opa Saté rijgen hahaJij zorgt dan vast voor de Sambal kip/saté & Indische saté babi
Heb ik jou nou gemist?Was erg leuk om eindelijk eens gezichten achter de namen te hebben.
Hoe kun je die black mamba nou missen? Ik denk het wel? Ben er echt geweest hoor. HahahaHeb ik jou nou gemist?
Wat een verrekte heerlijk weer hadden we. Echt niet verwacht.
Fijne dag gehad. Nick, nogmaals bedankt. Wat rijd dat lekker.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.