Agaam
Actief lid
Bijlagen
Volkswagen
Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee nog niet ga eerst even lekker genieten, heb wel al mooie velgen erbij besteld, winterbanden + velgen liggen nog in de schuur.Nice heb je al mods op de planning?
ja hele fijne auto, al weer een stuk luxer en ruimer als de vorige, was model 2014,Welkom! Hele fijne en mooie bak, ik rijdt zelf ook een 2e hands Highline uit 2018.![]()
Geen idee, App-Connect is Apple Carplay en Android variant? Dat werkte bij mij meteen, maar heb ook het Executive pakket erop, dus wellicht is dat waarom het bij mij meteen werkte.ja hele fijne auto, al weer een stuk luxer en ruimer als de vorige, was model 2014,
alleen heb nu wel navigatie bij deze en werkt leuk, ben alleen nog bezig om App-Connect aan de gang te krijgen,
activatie code aanvragen staat er weet jij misschien hoe ik dat voor elkaar krijg en waar?.
aangezien jij ook de Highline hebt
Dank je wel dat vond ik ook, mooie zwarte velgen erbij.Welkom! Ziet er gaaf uit, zwart op zwart
Dank je wel dat vond ik ook, mooie zwarte velgen erbij.
Ja klopt, zijn de 17 inc velgenIs dit trouwens de 17”?
Ik heb ze op mijn verlanglijstje staan als wintervelg, maar moet eerst nog 2 weken op de aflevering van de auto (highline in Limestone Grey)![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.