Airbag kabel mf stuur gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de afgelopen dagen een mf stuur aangeschaft en een airbag nu moet ik alleen nog een airbag kabeltje halen die ook voor de mf is heeft hier iemand nog een liggen heel toevallig en zoja wat wil je er voor hebben alvast bedankt en nog een fijne avond

Gr joey

Volkswagen  Polo  1.2tdi 
Dankje ja ik dacht misschien is er iemand in de buurt van eindhoven die er eentje heeft liggen het viel me ookal op dat hun een stuk goedkoper zijn met de airbags scheeld gewoon €50 met andere
Ik heb deze kabel onlangs ook gezocht en gevonden bij FZN-parts in Berkel en Rondenijs.
Ik zou even contact met hen opnemen, ze hebben deze vaak liggen (en de goedkoopste die ik kon vinden).

Volkswagen  Polo  1.2tdi 
Topic gesloten
I.v.m. geen reactie van de topicstarter,
dit topic gesloten en ge-archiveerd ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).

Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!