Airco climatronic werkt niet

Beste Leden,

Ik heb sinds kort het probleem met mijn climatronic.

Ik heb een Polo 6C TSI en heb problemen met als ik rij dat er haast geen lucht uit mijn roosters komen en ik voel continu kou komen uit mijn dashboard terwijl ik het op HI zet met AC aan nadat mijn motor warm is en olie op temperatuur.
Ook als ik zonder ac rij heb ik hetzelfde, auto heb ik ook geprobeerd ook hetzelfde...

Waar kan het aanliggen?


Help a Polo Brother Out!

(Foto voor aandacht)
 

Bijlagen

  • AA522E44-4D40-4A15-BD60-31D06ED04E62.jpeg
    AA522E44-4D40-4A15-BD60-31D06ED04E62.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 23
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Ik krijg de volgende storingen zie fotos, op foto 1 stond er op ome google dat ik 5F van modules moest uitvinken doordat ik een aftermarket scherm hebt. Ik weet echt geen raad en maak mij zorgen om deze foutcodes.

Ik heb met one click app de volgende apps gekocht:

Increased responsive op audi
Steering wheel response op 80%
En gechipt bij dov
 

Bijlagen

  • IMG_5974.png
    IMG_5974.png
    507.2 KB · Weergaven: 17
  • IMG_5975.png
    IMG_5975.png
    114.3 KB · Weergaven: 17
  • IMG_5976.png
    IMG_5976.png
    67.7 KB · Weergaven: 15
  • IMG_5977.png
    IMG_5977.png
    561.6 KB · Weergaven: 16
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
je kunt in de gateway (module) zoeken naar de installatie lijst en dan 5F (radio/infotainment) uitvinken. dan heb je de 1e 2 storingen denk ik wel opgelost. Die laatste zou kunnen, maar die 'databus missing message' fouten zijn altijd een beetje gokken. De nieuste VCDS kabels laten daar wel veel zien maar obd11 is een beetje karig daar.
 
je kunt in de gateway (module) zoeken naar de installatie lijst en dan 5F (radio/infotainment) uitvinken. dan heb je de 1e 2 storingen denk ik wel opgelost. Die laatste zou kunnen, maar die 'databus missing message' fouten zijn altijd een beetje gokken. De nieuste VCDS kabels laten daar wel veel zien maar obd11 is een beetje karig daar.
Thanks man, ik ga het deze week even laten uitlezen bij een vriend die heeft die toevallig liggen
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!