Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat moest je ervoor betalen ?Filter en behuizing van de airco schoon laten maken. Ik had het zelfde euvel en via de dealer zo opgelost.
Weet je waar ?Je moet de echte desinfecteer nemen niet de pot pourie toestanden , je moet kijken dat er een darmpje bijzit om rechtstreeks in het systeem te spuiten
Is goed dankjewelBij mij op het werk , maar dat is nogal ver voor jeZal is kijken welke we juist verkopen
Grtz
Ik heb die geur ook als ik na een rit binnen een half uur weer ga rijden.Bij mij op het werk , maar dat is nogal ver voor je [emoji14] Zal is kijken welke we juist verkopen
Grtz
Die capsz is echt een viespeuk![]()
Bedankt voor de tip, hoe kom je bij de afvoer ?Probeer eens je airco 10 min voor de aankomst uit te zetten dan kan het condenswater eerder weg en is je kachelhuis zo goed als droog wanneer je hem weg zet en kijk eens of je afvoer niet verstopt is dan krijg je namelijk ook zo'n stilstaand water luchtje
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.