Airco maakt herrie

maar is het geluid nu ook al weg of nog niet? sinds vandaag moet ik er ook aangeloven
:( lijkt wel als de airco in stand 1 dat geluid het minst maakt en ik zachtjes rijd.. of rem dan hoor ik het erger.. in stand 4 hoor je het bijna niet.. ben benieuwd wat het is..
 
Om eerlijk te zijn heb ik er niet meer opgelet heb de airco de laatste tijd niet meer aan gehad, was ook meer dat ik het in de file heel erg hoorde.....maar ja het is vakantiie tijd dus geen file hahaha.
Zal er morgen eens extra opletten en dan laat ik het je weten.
Stond wel ergens een oplossing hier op het forum was geloof ik maar 300 euro om te verhelpen........dussss
 
Ik heb vanmorgen even een tijdje de airco aangehad, erg fris moet ik zeggen :shock:
Maar goed, heb er even opgelet en volgens mij is het geluid weg, tenminste ik hoorde het niet meer Big Grin
Het was inderdaad zoals je omschrijft, hij staat in stand 1 en als je dan onder de 50/60 km per uur rijd gaat die dat soort sissend geluid maken, of net of dat er een computer fan aanloopt, erg irritant inderdaad.
Laten we hopen dat het vullen van de airco de oplossing is geweest, ga het de aankomende dagen nog wel even in de gaten houden.
 
Dus het vullen (550gr) van de airco lost het probleem op, en niet gelijk allemaal nieuwe onderdelen voor meer dan 300,- vervangen Big Grin

Had er niet meer opgelet, misschien stond de muziek telkens te hard Stick Out Tongue
 
Ik wel, zeker in de file, erg irritant.
Bijvullen kost bij de kwikfit 99,- gegarandeerd koeler, zo niet geld terug, bij mij was die eerst niet koeler en het geluid was er nog steeds, dit omdat ze er maar 190gr in hadden gedaan, nu zit er 550gr in en is koeler EN stiller Big Grin
 
aha oke nou ben benieuwdStick Out Tongue haha goede berichten dat het naar het vullen het geluid weg is... Big Grin
19 augustus gaat die naar de dealer en kijken wat ze ermee kunnen:)

bedankt voor het opletten hahaha;) laat weten hoe of wat
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!