crosspoloTSI
Bekend lid
Vandaag heb ik een bezoek gebracht met mijn crosspolo aan de garage voor 2 tal problemen die mij niet lekker zaten.
1.Voor een zoemend geluid.
Dit wordt erger namate je gas geeft.
Bleek de airco pomp te zijn. Meneer dit is een bekend eufel! De pomp wordt vervangen en het syteem wordt gelijk gespoeld krijg ik te horen.
2. Ook heb ik aangeven dat bij koudstarten of langer dan 4uur laten staan en daarna starten een ratel of een soort gerinkel hoorbaar is 2 a 3 seconden lang.
Dit heb ik eigenlijk vanaf dag 1 dat hij nieuw is. Volgens de garage zeggen ze dat het de ketting is die hoorbaar is.
Ik baal hier enorm van.
Morgen wordt de aircopomp vervangen en de ketting wordt voor de zekerheid nagekeken.
Meerdere die er last van hebben of hebben gehad?
Ik vindt het te gekke met 12.000 km en 4 maanden oud......
1.Voor een zoemend geluid.
Dit wordt erger namate je gas geeft.
Bleek de airco pomp te zijn. Meneer dit is een bekend eufel! De pomp wordt vervangen en het syteem wordt gelijk gespoeld krijg ik te horen.
2. Ook heb ik aangeven dat bij koudstarten of langer dan 4uur laten staan en daarna starten een ratel of een soort gerinkel hoorbaar is 2 a 3 seconden lang.
Dit heb ik eigenlijk vanaf dag 1 dat hij nieuw is. Volgens de garage zeggen ze dat het de ketting is die hoorbaar is.
Ik baal hier enorm van.
Morgen wordt de aircopomp vervangen en de ketting wordt voor de zekerheid nagekeken.
Meerdere die er last van hebben of hebben gehad?
Ik vindt het te gekke met 12.000 km en 4 maanden oud......