Lifaya
Bekend lid
Het alarm van mijn polo blijft afgaan, het is om gek van te worden. Dan heb je dagen of weken niks en dan heb je een nacht als vandaag dat je er al 5 x uit bent geweest. Heb alle deuren open gemaakt, heb mijn auto gestart, interieur alarm aan de binnenkant ingedrukt en dit mocht niet baten. Motorkap open gemaakt, achterbak open gemaakt, stekker van dashcam er uit gehaald en nu heb ik de deurvergrendeling van binnenuit op slot gezet en hoop echt dat dit werkt. Ik word er echt gek van en dat is nog zacht uitgedrukt. Ik lig nu letterlijk op mijn bank zodat ik meteen het alarm kan uitschakelen als die weer afgaat. Wel gekke bijkomstigheid; mijn regensensor was er paar maanden geleden mee gekapt, die deed het nu opeens weer lol.
Als ik mijn auto zonder deur te open van het slot haal gaat die automatisch weer op slot en schiet die vanzelf weer in het alarm. Kan na een uur zijn of 5 minuten, geen pijl op te trekken.
ik geneer mij ook voor de buren, niemand zal hier gelukkig van worden. Ik wil vandaag dus naar de dealer gaan maar weet niet wat ik kan verwachten.
meer mensen met ervaring?
Als ik mijn auto zonder deur te open van het slot haal gaat die automatisch weer op slot en schiet die vanzelf weer in het alarm. Kan na een uur zijn of 5 minuten, geen pijl op te trekken.
ik geneer mij ook voor de buren, niemand zal hier gelukkig van worden. Ik wil vandaag dus naar de dealer gaan maar weet niet wat ik kan verwachten.
meer mensen met ervaring?
Volkswagen
Polo AW