WobbleKid
Bekend lid
Echt te ziek voor woorden... Het is een bekend probleem em ze doen er blijkbaar dus geen zak aan.. Dat vind ik echt wel heel kwalijk! Je kunt er gewoon bijna niks meer tegen doen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
1. Verkoop je VW (niet aan de dealer, tenzij je graag opgelicht wilt worden)
2. Koop een Suzuki Alto uit '94 ofzo.
3. Zet er een radiocassette in.
3. Wees tevreden met 4 versnellingen en een paar PK's.
4. Zet een megagrote roze zonnebril op en gaan met die banaan!
1. Verkoop je VW (niet aan de dealer, tenzij je graag opgelicht wilt worden)
2. Koop een Suzuki Alto uit '94 ofzo.
3. Zet er een radiocassette in.
3. Wees tevreden met 4 versnellingen en een paar PK's.
4. Zet een megagrote roze zonnebril op en gaan met die banaan!
1. Bearlock laten installeren *****
2. B-Stijlen extra laten beveiligen
3. Geen orginele vw alarm maar achteraf laten inbouwen.
4. ODB stekker verplaatsen
5. Sleutelgat verwijderen
6. Geen vw scherm in je auto plaatsen
7. 3 Track & Trace systemen plaatsen en je bent safe!
Gewoon een simpele schakelaar op de voeding naar de OBD. Schakel je hem uit en zo kunnen ze ook niet je ecu inkomen. Minder werk dan de hele stekker verplaatsen.
Eigenlijk is het sleutelgat verwijderen best wel een goed idee! Volgens mij redelijk makkelijk te doen, gesloten kapjes zijn redelijk goed te vinden op internet en een polensleutel kan niets meer. Raampje intikken blijft natuurlijk altijd mogelijk maar risico door het geluid wordt (hopelijk) te groot.1. Bearlock laten installeren *****
2. B-Stijlen extra laten beveiligen
3. Geen orginele vw alarm maar achteraf laten inbouwen.
4. ODB stekker verplaatsen
5. Sleutelgat verwijderen
6. Geen vw scherm in je auto plaatsen
7. 3 Track & Trace systemen plaatsen en je bent safe!
Eigenlijk is het sleutelgat verwijderen best wel een goed idee! Volgens mij redelijk makkelijk te doen, gesloten kapjes zijn redelijk goed te vinden op internet en een polensleutel kan niets meer. Raampje intikken blijft natuurlijk altijd mogelijk maar risico door het geluid wordt (hopelijk) te groot.
Was er niet iemand hier op het forum die het sleutelgat ook verwijderd had?
Eigenlijk is het sleutelgat verwijderen best wel een goed idee! Volgens mij redelijk makkelijk te doen, gesloten kapjes zijn redelijk goed te vinden op internet en een polensleutel kan niets meer. Raampje intikken blijft natuurlijk altijd mogelijk maar risico door het geluid wordt (hopelijk) te groot.
Was er niet iemand hier op het forum die het sleutelgat ook verwijderd had?
Nee, even een schroevendraaier gebruiken is dan voldoende.Je auto heeft 1 sleutelgat, en die zit er niet voor niks. Wat doe je als je accu leeg/defect is? Of als je CV storing heeft? Dan zul je een ruit in moeten slaan, lijkt me niet handig...
Bij de Golf VI zat er in kapje onder in de handgreep van het bestuurdersportier. Misschien is dat ook zo bij een Golf VII?Mijn Golf heeft standaard geen sleutelgat....
Ook niet aan de passagierskant en ook niet bij de kofferbak..
Of zou die misschien netjes weggewerkt zijn achter een klepje?
Bij de Golf VI zat er in kapje onder in de handgreep van het bestuurdersportier. Misschien is dat ook zo bij een Golf VII?
Jep, ff gecheckt bij mezelf
Zie trouwens nog steeds geen Golf 7 navi-systemen op marktplaats. Dus de diefstal valt nog mee denk ik![]()
Zie dit blog op Seat-Online.nl. Bizar dat dit soort figuren open en bloot inbrekerstuig kan verkopen.
Te paard makkers, de strijd wacht! - Blogs - SEAT-Online
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.