soundmachine
Bekend lid
Afgelopen weekend eindelijk met de radio begonnen.
De radio werkt super scherm ziet er echt heel mooi uit en reageert goed.
Gps werkt ook gewoon goed,ik heb Google Maps er op ,kaarten downloaden welk gebied je wilt gaan gebruiken en gaan met die polo
Spotify werkt ook goed,hier ook gewoon albums downloaden voor offline gebruik.
Het geluid klinkt op de één of andere manier veel beter dan wat er uit de standaard radio kwam.
Een hele mooie radio maar ik heb 1 probleem waar ik niet uit kom :-(
De Canbus werkt niet,als ik de rode ACC draad los maak en de canbus aansluit gaat de radio niet aan,en mijn controle lampjes zoals de gordel en de accu beginnen te knipperen.
De tweede optie die ik heb geprobeerd is canbus verwijderen en de ACC kabel aansluiten,de radio gaat wel aan maar deze gaat nooit meer uit.Ik krijg het scherm wel zwart maar als ik het scherm weer aanraak springt de radio gelijk weer.
Ik ben bang dat ik de radio op die manier aan laat ik de volgende de dag zonder stroom zit.
Op de foto een schema die bij de radio zit.
Iemand een idee wat ik fout doe ?[/QUOTE]
De quadlock stekker van je auto heeft waarschijnlijk (zeer waarschijnlijk) geen geschakelde plus. Die moet je ergens anders vandaan halen. Dan gaat je radio uit als je het contact naar de 0 stand draait. Bij mij hebben ze die geschakelde plus van de stekker van mijn kachelbediening gehaald.
Hopelijk heb je hier iets aan.