Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb inderdaad de Michelin Crossclimate + bandjes besteld. Nu wachten op de levering.We hebben het wel over een Polo hé.
All season banden zijn tegenwoordig gewoon hartstikke goed en in de winter zelfs beter als een winterband gemiddeld genomen gezien de weersomstandigheden hier.
Zeker voor een lichte auto als de Polo heb je aan een goede all seasonband gewoon een top band.
Op mijn nieuwe Polo komen dadelijk weer Michelin Crossclimate + bandjes.
Laat vooral even weten hoe ze zijn in vergelijking met je huidige banden! Heb je nu zomerbanden of ook all-seasons?Ik heb inderdaad de Michelin Crossclimate + bandjes besteld. Nu wachten op de levering.
Dank iedereen voor zijn of haar advies!
Ik heb nu Goodyear ultragrip performance winterbanden erop liggen. Dus daarmee zal ik het kunnen vergelijken.Laat vooral even weten hoe ze zijn in vergelijking met je huidige banden! Heb je nu zomerbanden of ook all-seasons?
En hoe bevallen ze in de zomer, regen, droog weer en in nu in de winter bij regen en droog en bij sneeuw en gladheid?Ik heb inderdaad de Michelin Crossclimate + bandjes besteld. Nu wachten op de levering.
Dank iedereen voor zijn of haar advies!
Thanks mooi dat ze je goed bevallen. Ja laat maar even weten na je wintersport dan kun je de misschien goed vergelijken met je oude winterbanden.Banden bevallen heel goed tot nu toe. Geluid zelfs iets afgenomen t.o.v. mijn oude banden, maar het is wel bijna te verwaarlozen het verschil. In de zomer rijden ze heerlijk en is er niets op aan te merken. Of het nu droog is of het regent ze rijden lekker. Hetzelfde geldt voor de winter. Nu met de sneeuwval veel grip.
Slijtage durf ik nog niks over te zeggen. De banden zijn nu nog heel goed maar ik heb het profiel niet opgemeten hoeveel ik al verloren ben.
Ik moet de banden nog gaan testen op wintersport, dat staat gepland in maart. Ik ga ervan uit dat dit gewoon goed gaat komen aangezien ze voldoen aan de eisen die verplicht zijn om in de alpen te rijden.
Inmiddels op wintersport geweest. Winterbanden alleen nodig gehad op de laatste dag, toen had het op de avond voor vertrek gesneeuwd. Auto vroeg in de ochtend sneeuwvrij gemaakt en de berg op gereden naar het huisje. Dat ging heel goed met de banden en de auto had veel grip. Geen moment gehad dat ik dacht dat het niet ging lukken. Kortom: zeer tevreden over de nieuwe banden t.o.v. mijn vorige winterbanden.Thanks mooi dat ze je goed bevallen. Ja laat maar even weten na je wintersport dan kun je de misschien goed vergelijken met je oude winterbanden.
Thanks voor je updateInmiddels op wintersport geweest. Winterbanden alleen nodig gehad op de laatste dag, toen had het op de avond voor vertrek gesneeuwd. Auto vroeg in de ochtend sneeuwvrij gemaakt en de berg op gereden naar het huisje. Dat ging heel goed met de banden en de auto had veel grip. Geen moment gehad dat ik dacht dat het niet ging lukken. Kortom: zeer tevreden over de nieuwe banden t.o.v. mijn vorige winterbanden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.