Pigeon
Beheerder
Mijn dak plus spoiler was 200 euro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat is nu ook zwart.Heb je het stukje spoiler dan ook meegenomen?
Nee lees reacties onder jou gelukkig ook andere bedragen. Helaas niet echt in de buurt, woon in midden Limburg. Maar thx voor het meedenken!Dat gaat jou echt geen €3.000 kosten! Mocht je uit de regio Nijmegen komen dan kan ik wellicht ook wel iets voor je betekenen. Ik heb zo mijn contacten bij een bedrijf wat ook aan car-wrapping doet.
Hmmm. Ja zou anders raar uit zien maar ene kant wel jammer want dan valt het r line stuk minder op en dat contrast vind ik nu net heel mooiJa, dat is nu ook zwart.
Het was het plan dat de spoiler oranje zou blijven, maar een overijverige wrapper heeft het meegenomen. Op een highline niet zo erg maar bij een R-line zou ik het origineel laten.Hmmm. Ja zou anders raar uit zien maar ene kant wel jammer want dan valt het r line stuk minder op en dat contrast vind ik nu net heel mooi
Sow, dat ga ik inderdaad ook niet uitgeven. Had gerekend op een paar honderd euro max eigelijk..
Binnenkort maar eens paar mailtjes uitsturen naar bedrijven in de buurt. Ben benieuwd.
Dan heeft die wrapper mij serieus in het zak proberen te zetten :-(Mijn dak plus spoiler was 200 euro
gekken werk, 354 euro is te overdreven heb max 200 gehoord bij een bedrijf gewoon met factuur.Dan heeft die wrapper mij serieus in het zak proberen te zetten :-(
Heb net eens gehoord bij een andere wrapper omdat ik dat nyu echt wel zunde vond,kreeg direct antwoord:
"Het wrappen van een Volkswagen Polo dak komt op=€ 354 incl. btw 21%."
Verstonden ze onder een 'zwart dak' geen 'panorama dak'? 3000 euro..... pffDan heeft die wrapper mij serieus in het zak proberen te zetten :-(
Heb net eens gehoord bij een andere wrapper omdat ik dat nyu echt wel zunde vond,kreeg direct antwoord:
"Het wrappen van een Volkswagen Polo dak komt op=€ 354 incl. btw 21%."
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.