Ander gedrag "Boordcomputer"-toetsen stuurwiel

deMercer

Voormalig teamlid
2,586
4
38
Voor mij kwam dit als een verrassing: onlangs drukte ik per ongeluk op de "Blader door de boordcomputer"-toetsen op m'n stuurwiel, terwijl de MFD niet de MFA maar de AUDIO toonde en de MDI speelde. Het volgende nummer begon te spelen! Als de MFD dus in AUDIO-stand staat, gedragen de "Blader door de boordcomputer"-toetsen (rechts) zich dus identiek aan de "Previous/Next"-toetsen (links).

NB Ik meende dat er een topic voor "Easter eggs" en aanverwante zaken was, maar dat kon ik niet vinden. Vandaar maar een nieuw topic gestart.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Dat is zo bij de Polo's met afzonderlijke brandstof- en koelvloeistofmeters en een groot display voor de boordcomputer. Als ik het goed heb, zijn dat de GTI's en de BlueGT's.
Plus de overige Polo's waar achteraf de tellerunit van een GTI/BlueGT is ingebouwd ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!