Jurre_N

Actief lid
42
26
38
Beste forumleden,

Na een lange tijd zoeken heb ik eindelijk een oplossing gevonden voor het aftermarket installeren van Android auto en Apple Carplay!

Ik weet dat vele hiernaar opzoek zijn/waren dus ik dacht dit topic kan wellicht mensen helpen.

Namelijk: https://motrade.nl/nl/carplay-android-mirror/vw/vanaf-2012-mib1-mib2/vw-mib-mib2/a-2332-20000279

Ik heb deze besteld na een video te hebben gezien van the flying Dutchman:

Ik houd jullie up-to-date over de installatie in een Polo! Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat werken!

Mocht iemand al ervaring hebben over het apparaat hoor ik het ook graag
 
Beste forumleden,

Na een lange tijd zoeken heb ik eindelijk een oplossing gevonden voor het aftermarket installeren van Android auto en Apple Carplay!

Ik weet dat vele hiernaar opzoek zijn/waren dus ik dacht dit topic kan wellicht mensen helpen.

Namelijk: https://motrade.nl/nl/carplay-android-mirror/vw/vanaf-2012-mib1-mib2/vw-mib-mib2/a-2332-20000279

Ik heb deze besteld na een video te hebben gezien van the flying Dutchman:

Ik houd jullie up-to-date over de installatie in een Polo! Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat werken!

Mocht iemand al ervaring hebben over het apparaat hoor ik het ook graag

je kan goedkoper een upgrade doen op je radio en dan alles vrijschakelen.
als je mib1 hebt schermpje, unit en usb en vrijschakelen
als je mib2 hebt alleen nieuwe unit en usb
ben je voor minder klaar als ff meezit
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
je kan goedkoper een upgrade doen op je radio en dan alles vrijschakelen.
als je mib1 hebt schermpje, unit en usb en vrijschakelen
als je mib2 hebt alleen nieuwe unit en usb
ben je voor minder klaar als ff meezit
Mib1 USB en unit ondersteunen beide geen android auto en Apple Carplay. Mib2 wel en dan is inderdaad vrijschakelen mogelijk. Ik heb een MIB1 unit dus dat kan bij mij helaas niet. Vandaar deze oplossing!

Ik heb overigens vandaag de unit binnen dus zsm installeren (zodra er tijd is)!
 
Mib1 USB en unit ondersteunen beide geen android auto en Apple Carplay. Mib2 wel en dan is inderdaad vrijschakelen mogelijk. Ik heb een MIB1 unit dus dat kan bij mij helaas niet. Vandaar deze oplossing!

Ik heb overigens vandaag de unit binnen dus zsm installeren (zodra er tijd is)!
Ja dat zeg ik
Als je mib1 hebt
Ff andere unit, usb poort en scherm
Als je goed zoekt ben je goedkoper uit
en als je mib2 hebt oudere versie die niet kan
Dan nieuwe mib erin en klaar
Hoeft niet duur te zijn
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
UPDATE: Hij doet het!!

Werkt als een tierelier. Kan bovendien ook met 16 bands equalizer het geluid nog aanpassen en het ziet er allemaal tof uit!

Ik heb de volgende stappen uitgevoerd:
Dashboard kastje verwijderen
VW unit eruit halen
Nieuwe kabels inpluggen
Testen
Unit terugzetten en kabels opruimen
Alles terugschroeven
En gaan met die banaan! Makkie. Heeft me in totaal 3 uurtjes gekost ongeveer

Zeker een aanrader voor mensen die een oplossing zoeken waarbij mirroring van een scherm ook mogelijk is samen met Android Auto en Apple Carplay! Ik ben happy
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!