V
Verwijderd lid 12841
Is het mogelijk om Android Auto te activeren op mijn huidige radio? Ik kan geen modelnummer vinden van mijn radio, maar ik heb wel een foto van het model gevonden:
Als dit niet mogelijk is zou ik ook wel willen investeren in een nieuwe radio die deze optie wel heeft. Na even gegoogled te hebben kwam ik dit tegen:
Echter raak ik dan de verbinding tussen mijn cockpit display en radio kwijt volgens de omschrijving, deze zou ik graag willen houden omdat ik vaak mijn telefoon-info hier heb staan.
Als er nog andere opties zijn dan hoor ik het graag! Voor nu alvast bedankt
Als dit niet mogelijk is zou ik ook wel willen investeren in een nieuwe radio die deze optie wel heeft. Na even gegoogled te hebben kwam ik dit tegen:
Volkswagen Polo Apple Carplay radio Polo AW Android Auto
Volkswagen Polo Apple Carplay & Android Auto radio, geschikt voor de Polo AW. Dat is de VW Polo gebouwd vanaf 2017. Het facelift type dus. Deze radio past perfect in jouw Volkswagen Polo vanwege de originele pasvorm, het betreft een Plug and Play Apple Carplay & Android Auto radio. Je kan dus...
www.autopar.nl
Echter raak ik dan de verbinding tussen mijn cockpit display en radio kwijt volgens de omschrijving, deze zou ik graag willen houden omdat ik vaak mijn telefoon-info hier heb staan.
Als er nog andere opties zijn dan hoor ik het graag! Voor nu alvast bedankt