Cruz
Bekend lid
Een start-up dmv crowd funding met een NL ontwikkelaar heeft deze week de 1e bestellingen uitgeleverd, een AA wireless dongle voor je bestaande bedrade AA.
De reacties zijn positief op de site van de start-up.
Uiteraard zullen er wel verbeteringen door worden gevoerd aangezien dit de 1e batch is van deze start-up.
Site van de start-up:
Prijs 55€
Opzich wel handig voor korte ritten dat je de telefoon in je zak kunt houden, voor lange ritten zal ik toch bekabeld aansluiten ivm het opladen. Ik heb geen draadloos opladen en bekabeld laden gaat volgens mij iets sneller.
Sommige auto's gaat de dongle al werken zodra de portieren worden ontgrendeld volgens de reacties, dus dan zal AA wireless snel werken
Wat ik wel lees dat sommige gebruikers geen internet hebben omdat als je WIFI verbinding hebt dat stopt je mobiele data. Dit zou je kunnen instellen in je telefoon begreep ik.
De reacties zijn positief op de site van de start-up.
Uiteraard zullen er wel verbeteringen door worden gevoerd aangezien dit de 1e batch is van deze start-up.
AAWireless dongle that enables wireless Android Auto on wired units starts shipping out to customers
AAWireless, a plug-n-play dongle that allows users to connect wirelessly to wired Android Auto car head units, has now started shipping.
www.xda-developers.com
Draadloos Android Auto dankzij een dongle - TechPulse
Nederlander Emil Borconi richtte een crowdfundingcampagne op voor zijn AAWireless dongle waarmee Android Auto draadloos beschikbaar wordt.
techpulse.be
Site van de start-up:
AAWireless
AAWireless is now available via our official webshop: https://www.aawireless.io | Check out 'AAWireless' on Indiegogo.
www.indiegogo.com
Prijs 55€
Opzich wel handig voor korte ritten dat je de telefoon in je zak kunt houden, voor lange ritten zal ik toch bekabeld aansluiten ivm het opladen. Ik heb geen draadloos opladen en bekabeld laden gaat volgens mij iets sneller.
Sommige auto's gaat de dongle al werken zodra de portieren worden ontgrendeld volgens de reacties, dus dan zal AA wireless snel werken
Wat ik wel lees dat sommige gebruikers geen internet hebben omdat als je WIFI verbinding hebt dat stopt je mobiele data. Dit zou je kunnen instellen in je telefoon begreep ik.
Laatst bewerkt:
Volkswagen
POLO AW Comfortline Business Executive