Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt me een composition touch als het beeld zwart/wit is of een composition colour indien er wel kleur is.
Ik zou een kijkje op AliExpress nemen en iets uitkiezen voor je model met zo veel mogelijk scherm en een fysieke volume knop (geloof me, ik had er een zonder in de vorige Polo). Verder heb je genoeg RAM nodig om apps te draaien zonder dat je je irriteert aan trage opstart van apps. Ik had toendertijd 1GB RAM... en dat is te weinig. Daarnaast kijken naar welke head units (zoals ze daar genoemd worden) komen met omlijsting voor jouw Polo en de gene met veel bestellingen en goede reviews.
Je moet je wel realiseren dat deze units nooit een update gaan krijgen, dus een zo nieuw mogelijkle versie van Android is wel aan te raden. Ook effe kijken (of navragen) wat de opstarttijd van de unit is. Niks zo irritant als de auto starten en een minuut te moeten wachten tot je in je navi kan komen...
Succes!
Als het goed is past de unit zelf zeker, de omlijsting zou af kunnen wijken, maar dat weet ik niet zeker.Ik ben al erg op weg geholpen, maar raak nu in de war van 6R en 6C. Weet iemand of een scherm voor een 6R in een 6C past?
Ik dacht namelijk aan deze
![]()
US $228.76 24% OFF|Android10 Octa Core Car DVD GPS Navi for Volkswagen VW Skoda Octavia golf 5 6 touran passat B6 jetta polo tiguan player audio|Car Multimedia Player| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coms.click.aliexpress.com
Als het goed is past de unit zelf zeker, de omlijsting zou af kunnen wijken, maar dat weet ik niet zeker.
Dankjewel voor je reactieAls het goed is past de unit zelf zeker, de omlijsting zou af kunnen wijken, maar dat weet ik niet zeker.
Super!!! Ik ga het dan bestellenDe omlijsting zal gewoon passen
CORRECT!!!Hallo
Ik zal nog even wachten met kopen . Volgens mij heb je een polo 6C radio .
Die radio die je nu heb daar zit een car optie in , Waar je instellingen kan doen . Dat heeft de nieuwe andriod niet.
Dus kan je bepaalde instellingen niet veranderen .
Je moet een MQB versie polo 6C hebben . .
dennis
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.