Meestal in je boekje binnenzijde kaft, of in je kofferbak, meestal links naast waar het eventuele reservewiel in kan.
Witte sticker van 8 bij 10 o.i.d.
Witte sticker van 8 bij 10 o.i.d.
Borger weer een Polo rijker haha. Kom jij uit borger ook ?Welkom mede Borger bewoner!
Ja, zeker!Borger weer een Polo rijker haha. Kom jij uit borger ook ?
Ben even een paar dagen niet online geweest vanwege een korte vakantie. Goed te lezen dat je er weer bent!Zo te zien is het bij het R-Line logo gebleven. Niks om je voor te schamen. Leuke auto en welkom.
Nee moest even langs de garage ivm mijn lampen en aangezien ik a-technisch ben haha heb ik de garage laten kijken en bleek het een comfortline te zijn. Wat wel bijzonder is aangezien de klimaat control en stoelverwarming. Maar ik vind het allemaal goed haha hij rijdt goed dat is het belangrijkste.En, zit er een subwoofer in het reservewiel? Dat zou vet cool zijn natuurlijk!
Ik ben er ook blij mee hoor, maar wel beetje verrast haha. dat het zo anders kan zijn als je eens even onderzoek doet. Maar dan is de vraag is het wel een polo AW ?Tja.... climatronic en stoelverwarming zijn toch echt wel comfort dingen
Heb jij toevallig ook ervaring met chippen ?Ja dat is het zeker wel, Polo AW pre-facelift 2017-2021
Nu je het zegt..... vind het ook veel weg hebben van een Renault Clio....... (in het donker dan)Ik ben er ook blij mee hoor, maar wel beetje verrast haha. dat het zo anders kan zijn als je eens even onderzoek doet. Maar dan is de vraag is het wel een polo AW ?
Hahah ik ben echt zo a technisch wat dat betreft. Echt totaal geen kennis hopelijk ga ik dit nu een beetje op doenNu je het zegt..... vind het ook veel weg hebben van een Renault Clio....... (in het donker dan)
Hey Angela! Mooie auto! je zou ook even kunnen checken of je trommelremmen achter hebt. volgensmij heeft de R-line schijfremmen achter. Ik heb voorheen ook een AW uit 2018 gereden en deze bij VAGtechniek laten chippen. Zeker aan te raden. Nu had ik wel een handbak.Heb jij toevallig ook ervaring met chippen ?
Heeft volgens mij te maken met het vermogen. 95Pk heeft trommelremmen, 110Pk heeft schijfremmen. Ik vind het nog steeds bijzonder, maar dit is wat ik heb kunnen achterhalen.Hey Angela! Mooie auto! je zou ook even kunnen checken of je trommelremmen achter hebt. volgensmij heeft de R-line schijfremmen achter. Ik heb voorheen ook een AW uit 2018 gereden en deze bij VAGtechniek laten chippen. Zeker aan te raden. Nu had ik wel een handbak.
Rline 95pk ook trommelsHey Angela! Mooie auto! je zou ook even kunnen checken of je trommelremmen achter hebt. volgensmij heeft de R-line schijfremmen achter. Ik heb voorheen ook een AW uit 2018 gereden en deze bij VAGtechniek laten chippen. Zeker aan te raden. Nu had ik wel een handbak.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.