Steve Up! TSI
Bekend lid
Welkom.
Heel dik verlaagd!
Heel dik verlaagd!
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen
Polo AW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeker in de minderheid, maar samen staan we sterkHaha jammer weer
Wil je me daar eens een PB over sturen met foto's en vraagprijs?Ik weet niet wat voor koplampen je zoekt maar heb toevallig mijn koplampen te koop.
Dat zijn donkere koplampen met DRL lights.
Misschien een domme vraag...maar hoe kan ik je een pb sturen?Wil je me daar eens een PB over sturen met foto's en vraagprijs?
---
Welkom Aniek!
Misschien een domme vraag...maar hoe kan ik je een pb sturen?
Hee! Je mag mij graag een bericht sturen met foto’s van de koplampen en prijsWelkom Aniek.
Ik wens je veel leesplezier op dit forum.
Ik weet niet wat voor koplampen je zoekt maar heb toevallig mijn koplampen te koop.
Dat zijn donkere koplampen met DRL lights.
De koplampen zijn netjes en ook bevestigspunten zien er netjes uit en zijn allemaal heel.
Als jij of iemand anders in dit forum eventueel interesse heeft voor mijn koplampen dan stuur maar een berichtje.
Verder heb ik ook redelijk al wat gedaan aan mijn polo 9n3.
Mooie polo trouwens
Niet alleen in de VW wereld.Haha zijn die zeldzaam in de vw wereld?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.