Anil5.0
Actief lid
Ik ben al een aantal jaar lid van dit forum maar ik heb me nooit echt voorgesteld dus here we go.
Hallo, mijn naam is Anil. Inmiddels 25 jaar oud, inhammen beginnen langzaam groter te worden. Geboren Eindhovenaar. Amerikaanse auto liefhebber uit het hart, en ook een polo liefhebber uit mijn portemonnee.
In 2017 was ik eigenaar van een MTM getunede polo 1.4 gti. Na anderhalf jaar rij plezier te hebben gehad. Heb er toch voor gekozen om em weg te doen voor een betrouwbaardere auto.
In de afgelopen jaren ben ik eigenaar geweest van vele type golfjes. Veelal GTI’tjes en R’tjes. Maar dit was meer importeren, 4-5 maandjes rijden, en daarna weer weg doen ervaring. Mochten jullie ooit vragen hebben over importeren, dan beantwoord ik ze graag. Ik heb veel ervaring met mbt importeren uit Duitsland belgie, polen en kortgeleden zelfs Amerika!
En nu anno 2022 ben ik eigenaar geworden van een nette polo 1.2 tdi! En deze ga ik toch echt NIET wegdoen
Mijn nieuwe poloke komt uit 2010 en heeft op dit moment 333000km op de teller. De vorige eigenaar deze auto voorzien van bi-xenon koplampen en facelift achterlichten, highline interieur+ highline velgen en sideskirts. Kortom van een liefhebber voor een liefhebber.
Ben zelf met de auto naar turkije gegaan en heb alle ramen laten blinderen. Achterramen pikzwart en voorramen een kleinbeetje. Tis niet illegaal totdat de politie je pakt he .
Hieronder is een checklist van alle upgrades die ik nog wil doen aan mijn autoke:
- black edition hemel bekleding incl zwarte ABC lijsten
- mooie 17 inch velgen, zit momenteel te denken aan Mallory of Sienna. Mochten jullie met een beter alternatief komen hoor ik het graag!
- eibach verlagingsveren. Hier ben ik nogal skeptisch over aangezien ik veel op de snelweg rij. Dus comfortabel rijden is wel een prioriteit van mij. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met verlagingsveren!
- dikke onderhoudsbeurtje. Ik heb vlak voordat ik naar turkije ging de gloeibougies, olie, koelvloeistof en alle filters vervangen. Allemaal zelf gedaan, echte beunhaas hé
Mijn volgende stap is de multieriem met alle idler poelies vervangen. Misschien overweeg ik ook om de distributie te laten doen. De vorige was gedaan bij 205dkm.
Naast mijn polo heb ik nog een Mustang GT, kortgeleden geimporteerd uit de VS. Hier maak ik binnenkort wel een andere topic over.
Hallo, mijn naam is Anil. Inmiddels 25 jaar oud, inhammen beginnen langzaam groter te worden. Geboren Eindhovenaar. Amerikaanse auto liefhebber uit het hart, en ook een polo liefhebber uit mijn portemonnee.
In 2017 was ik eigenaar van een MTM getunede polo 1.4 gti. Na anderhalf jaar rij plezier te hebben gehad. Heb er toch voor gekozen om em weg te doen voor een betrouwbaardere auto.
In de afgelopen jaren ben ik eigenaar geweest van vele type golfjes. Veelal GTI’tjes en R’tjes. Maar dit was meer importeren, 4-5 maandjes rijden, en daarna weer weg doen ervaring. Mochten jullie ooit vragen hebben over importeren, dan beantwoord ik ze graag. Ik heb veel ervaring met mbt importeren uit Duitsland belgie, polen en kortgeleden zelfs Amerika!
En nu anno 2022 ben ik eigenaar geworden van een nette polo 1.2 tdi! En deze ga ik toch echt NIET wegdoen
Mijn nieuwe poloke komt uit 2010 en heeft op dit moment 333000km op de teller. De vorige eigenaar deze auto voorzien van bi-xenon koplampen en facelift achterlichten, highline interieur+ highline velgen en sideskirts. Kortom van een liefhebber voor een liefhebber.
Ben zelf met de auto naar turkije gegaan en heb alle ramen laten blinderen. Achterramen pikzwart en voorramen een kleinbeetje. Tis niet illegaal totdat de politie je pakt he .
Hieronder is een checklist van alle upgrades die ik nog wil doen aan mijn autoke:
- black edition hemel bekleding incl zwarte ABC lijsten
- mooie 17 inch velgen, zit momenteel te denken aan Mallory of Sienna. Mochten jullie met een beter alternatief komen hoor ik het graag!
- eibach verlagingsveren. Hier ben ik nogal skeptisch over aangezien ik veel op de snelweg rij. Dus comfortabel rijden is wel een prioriteit van mij. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met verlagingsveren!
- dikke onderhoudsbeurtje. Ik heb vlak voordat ik naar turkije ging de gloeibougies, olie, koelvloeistof en alle filters vervangen. Allemaal zelf gedaan, echte beunhaas hé
Mijn volgende stap is de multieriem met alle idler poelies vervangen. Misschien overweeg ik ook om de distributie te laten doen. De vorige was gedaan bij 205dkm.
Naast mijn polo heb ik nog een Mustang GT, kortgeleden geimporteerd uit de VS. Hier maak ik binnenkort wel een andere topic over.
Volkswagen
Polo