Animo check: Inkoopactie LED verlichting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren en dames,

Omdat de vorige inkoopactie een redelijk goed succes was, zat ik te denken om een 2e inkoop actie te organiseren. Maar omdat er een minimum bestelbedrag aan vast zit (kwam ik de vorige keer iets te laat achter), wil ik eerst een animo check houden hier.

LET OP!
-----------
Het bestellen van de lampen via deze inkoop actie is volledig op eigen risico. Ik lever geen garantie, dus als de lampen niet werken in je auto, is het helaas pech hebben... Wel bestel ik wat extra lampen om problemen met de post te kunnen afvangen. Ik doe dit omdat ik het leuk vind (en voor mezelf ook weer wat lampjes wil bestellen :cool: ), en ik wil het graag ook leuk houden...
-----------

De vorige keer heb ik me beperkt tot de stadslampen en DRL, maar er zijn natuurlijk nog veel meer lampen en kleuren te krijgen. Ik heb hieronder een compilatie gemaakt van de lampen in de 6R. Al deze lampen hieronder zijn (volgens de leverancier) CANbus geschikt. Mocht je interesse hebben in andere lampen, laat het dan even weten, dan check ik even of deze te leveren zijn...

Dagrijverlichting BA15S (27 leds, wit): € 7,50 (ervaring: werkt goed in 6R)
Stadslicht W5W (9 leds, wit): € 4,00 (ervaring: Werkt goed in 6R)
Algemeen (interieur enzo) W5W (5 leds, wit): € 4,00
Achterlicht W5W (5 leds, rood): € 3,50
Remlicht BA15S (18 leds, rood): € 7,00
Buislampen Festoon (3 leds, wit) 39mm en 42mm: € 3,50

EDIT:

Dagrijverlichting BA15S (High Power LED) € 15,00
Mistlampen H8 (High Power LED) € 15,00

Andere lampen: € ?,??

Verzending via post: €2,50

Graag een reactie in dit topic met wat je eventueel zou willen hebben, dan weet ik of het de moeite is om deze 2e actie op te starten!

Note! Dit is een inkoopactie die niet door MyPolo.nl wordt ondersteund. De inkoopactie is toegestaan, maar MyPolo.nl is niet aansprakelijk of iets dergelijks!
 
@SilencerNL,
Mits teveel gevraagd misschien een voorbeeldje van elke lamp/led plaatsen en de kleur van de witte in k weergeven?
Handig voor anderen die de vorm van de fitting niet kent.... ;) ;)
 
hoi ik heb een nieuwe polo bm 2010! heb wel interesse in de dagrijlichtledjes! de stadslichtjes! de remlichtenleds! en de achterlichten leds! mail me maar,bij deze mag je ze voor mij graag bestellen!!! gr, guido
 
Domme vragen mogen ook?? :?

Wanneer je leds als vervaning neemt zie je dan dus bij bijvoorbeeld je achterdimlicht ipv 1 lichtbundel 5 leds enz branden?

Heb je andere fittingen nodig?

Zijn de buislampen de leds voor o.a. kentekenplaat verlichting?

Hoor het graag, Robert
 
Moos zei:
Mits teveel gevraagd misschien een voorbeeldje van elke lamp/led plaatsen en de kleur van de witte in k weergeven?
Handig voor anderen die de vorm van de fitting niet kent.... ;) ;)
Een voorbeeld plaatsen is lastig, maar even googlen op de fitting (BA15S, W5W) en je weet volgens mij genoeg. De kleur van de witte leds is volgens mij ongeveer 6000k.

suvtje zei:
Voor me kenteken heb je die ledjes ook
Kenteken van de 6R heeft W5W nodig, de 5 leds versie is voldoende...

polofreak zei:
1: Wanneer je leds als vervaning neemt zie je dan dus bij bijvoorbeeld je achterdimlicht ipv 1 lichtbundel 5 leds enz branden?
2: Heb je andere fittingen nodig?
3: Zijn de buislampen de leds voor o.a. kentekenplaat verlichting?
1: Nee, je houdt hetzelfde beeld als de gewone lampen. Deze LED lampen stralen namelijk 360 graden.
2: Nee
3: Nee, in je kenteken gaat W5W (zie antwoord hierboven) Buislampen gaan o.a. in je interieurverlichting.
 
Balen dat die High POWER leds BA15s dagrijverlichting DRL niet werken zonder storing Canbus. Ik heb die drl led 27 smd van silencer er inzitten maar ik wil meer kracht omdat ze overdag moeten opvallen.

Silencer kan de leverancier hier niet aankomen want dat heeft zeker mijn en meerdere op dit forum hun interesse.
 
@Maik: Dank je, ik zal de volgende keer eerst even bij jullie langs gaan... Bij de bestellingen zal ik dit ook even vermelden.
gixxer1986 zei:
Hoeveel moeten er in de kenteken verlichting ? ik zou hier eventueel wel een setje van willen.. 5W5 5 leds is dat ?
in de 6R gaan iig 2x W5W lampen. Mijn eigen ervaring is dat de 5 leds versie daar goed genoeg voor is.
ferry zei:
Balen dat die High POWER leds BA15s dagrijverlichting DRL niet werken zonder storing Canbus. Ik heb die drl led 27 smd van silencer er inzitten maar ik wil meer kracht omdat ze overdag moeten opvallen.
Silencer kan de leverancier hier niet aankomen want dat heeft zeker mijn en meerdere op dit forum hun interesse.
Ik zal het even navragen.
 
Update!

Ik heb even nagevraagd over de High Powered LED, en die zijn te leveren! Met CAN-bus ondersteuning volgens de leverancier :)

Ze zijn wel iets duurder: 15 euro per stuk. Te leveren in H8 (mistlampen!), H11, BA15S(1156-P21W) (Dagrijverlichting!) en 1157-P21/5W

Nogmaals, ik heb deze lampen natuurlijk niet getest, dus kan ook niet garanderen dat ze werken zonder can-bus foutmelding. Alles op eigen risico ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!