anti-carjack functie comfort module

Ik heb een polo 9n3 met CV op afstand.. Heb ik dan een comfort module? Ook heb ik gelezen over Home Coming Functie... heeft iemand meer uitleg en die me kan vertellen of ik een comfort module heb?
 
starsky zei:
Als je de auto van het slot af haalt dat dan de lampen beginnen te branden..


helaas dat klopt niet, jij doelt op leaving home.

Coming home = na het rijden kan je de koplampen nog gedurende 30sec laten branden, zodat je looppad richting de voordeur verlicht word (dat is het idee iig)

Dit doe je door, na het verwijderen van de sleutel uit het contact 1x groot licht te geven. Voorwaarde is dat, voordat de sleutel uit het contact gehaald hebt, er met verlichting aan is gereden.
 
ik vond dit;

Je auto moet wel af-fabriek de comfort(convenience)-module hebben anders werkt het niet (als je met VAG-COM in groep 35 of 46 kunt komen dan is die module aanwezig).
Deze pagina is voor auto's met electrische raambediening. Heb je hand-raam-bediending ga dan naar [35 Cent Locks].

1. Auto-Lock Ga naar [Select]
2. dan naar [46 - Cent.Conv] voor raamzwengels ga naar [35 - Cent.Locking]
3. dan naar [Adaptation - 10]
4. kies voor kanaal 3
5. verander de 0 in 1 (0=uit, 1=aan); hiermee staat ingesteld dat de deuren automatisch dichtgaan
6. [Test] & [Save]

1. Auto-Unlock als hierboven, maar nu naar kanaal 4
2. verander deze ook in een 1-tje; nu gaan de deuren automatisch open als je de sleutel uit het contactslot trekt
3. [Test] & [Save]
 
Ik heb met mijn auto ook ruzie gehad met een andere VAG-COM kabel... Maat van me heeft een passat en heeft daarvoor ook een kabeltje gekocht. Hij kan zijn passat probleemloos uitlezen maar mijn auto lukt niet. Met mijn kabel gaat het op beide goed maar weer niet met een VW Bora van een andere maat van me.

Kan je wel zonder problemen in de andere modules komen?
 
Nog niet echt gekeken, morgen nog maar eens kijken.

Maakt het nog uit of ik het contact omdraai en wanneer, en wanneer ik het prog opstart, en wanneer ik de kabel aansluit
 
Programma was al opgestart toen ik de auto instapte, daarna heb ik inderdaad de kabel aangesloten.
Na lang zwoegen heb ik uiteindelijk ook eens het contact omgedraaid, wilde ook niet echt helpen.

Lees trouwens wel op internet dat je eerst de kabel moet aansluiten, dan prog opstarten en dan pas het contact :?
 
Ik heb in allerhande volgordes contact gelegd met mijn auto... De communicatie werkt pas als de auto op contact staat ongeacht in welke volgorde... Maar meestal sluit ik de kabel eerst aan, auto op contact en dan programma aan.

Maar als je niets kan uitlezen is de kabel misschien defect... Zou proberen te kijken of je hem omgeruild kan krijgen bij je ebay verkoper.
 
Heb de Ebay verkoper even een mailtje gestuurd, misschien dat die nog iets weet.

Ga zelf vanavond ook nog wel even jou manier testen, gooi al die software er wel even af, had er namelijk nog eentje gevonden aangezien ik met de geleverde software geen contact kreeg.

Kan het ook aan Windows 7 liggen eigenlijk ?
Software star namelijk wel op, hij ziet dat de kabel op com3 zit.
Of kan het aan mijn auto liggen ?
 
Ik had problemen met windows 7 en vagcom 3.11 tooltje. Dit heb ik opgelost door het onder Linux via Wine te draaien. Als ik onder windows nu VAGCOM nodig heb start ik een virtuele machine op met daarin Windows XP om te communiceren.

Maar via Wine onder Linux gaat het probleemloos :)
 
ok, dan ga ik eerst eens beginnen met versie 3.11 op Win7 werkt dat niet dan op XP, werkt dat allemaal ook niet dan versie 4.xx.
En probeer ook even op div manieren op te starten.

Ik dacht gister avond "dat doe ik even" NOT!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!