AP schroefset

graafie

Exclusive lid
2,121
370
83
Ik zit al een tijdje te zoeken naar een verlagingsset/schroefset voor mijn Polo BM. Vooral de achterkant vind ik te hoog. Maar ik heb totaal geen ervaring met dit soort dingen dus daarom hier de vraag maar gesteld; Naar welk merk veren moet ik kijken en van welk merk moet ik uit de buurt blijven? Dus het mag een normale verlagingsset zijn maar ook een schroefset. Eibach is dus volgens het forum echt een topmerk maar zijn er nog meer?
Alvast bedankt voor de reacties. :wink:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben ook een tijdje op zoek geweest en voornamelijk vanwege de hoge achterkant. Bij onze oosterburen is een setje H&R veren populair. Deze zijn er in een versie van 25mm voor en 40mm achter verlagen.

Ik zit dus nog te twijfelen tussen Eibach en H&R...
 
bij eibach veren staat de achterkant nog ietsje hoger dan bij H&R hoe ik t zie, dus ligt er net aan wat je wilt;)

qua schroegsets (zou ik persoonlijk t liefste voor gaan) is eibach even eens een goed merk wat ik lees, net zoals ap en weitec;)
cobra ken ik zo niet, maar daar kan enveekaa misschien meer over vertellen?
en allicht dat bluepolo6r nog even zijn bevindingen kan geven over v-maxx?
;)

wat ik al van Bas hoorde was dat je beter bij ta technix uit de buurt kan blijven ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Eibach en H&R zijn allebei goede merken echter is Eibach als enige 'erkend' door autofabrikanten. Ook is eibach bekend doordat ze flink verlagen maar ook nog het comfort behouden en H&R ook verlaagd (misschien iets meer) maar dat het vooral stug is.

Ikzelf ga een dezer maanden Eibach verlagingsveren laten monteren; de sportline versie en die verlaagt +/- 4,5 mm.

Edit: hoop dat je er wat aan hebt!