AP schroefset

Ben wel benieuwd wat het verschil is tussen zo'n schroefset en HR veren only.

Ik heb nu een aantal weken een set H&R veren maar wat een drama op slecht wegdek / snelweg wat niet geheel vlak loopt. Je stuitert echt weg en ik vind de veren ook nog behoorlijk kraken.
 
Veren = Nee / Schroefkit = Ja vraag maar aan Barry, die gaat dit ook doen, hij is best comfort vind ik zelf maar nu staat hij best hard bij mij aangezien ik em lager dan et laagst heb zitten :)

Hoezo nee Big Grin die Eibach set die ik eronder heb vind ik perfect! sluit precies aan en stuiterd naar mijn mening totaal niet.

@Vissa ik heb dit totaal niet met me Eibach set. Ja als er een hobbel in de snelweg zit merk je het wel maar het niet zo dat ik gelijk stuiter ofzo. (Ben ook wel strak geveerde auto gewend van hiervoor LCR)
 
Vandaag een AP schroefset onder m'n Polo BM laten monteren. Dat rijdt echt heel anders dan de normale veren, iets stugger maar niet verkeerd. Ook het sturen voelt anders aan, even wennen maar ik ben er blij mee. Achterkant op de laagste stand gedraaid en de voorkant kon in eerste instantie nog 3cm zakken. Toen laten uitlijnen en daarna weer naar huis gereden. Onderweg geen problemen gehad met de hoogte totdat ik bij ons in de straat kwam, stapvoets over zo'n klotendrempel en ja hoor een schraper. (gelukkig heel lichtjes) Dus schroefsetje voor maar even voor alle zekerheid anderhalve cm omhoog gedraaid en nu geen problemen meer maar ga toch kijken of ik voor weer een cm kan zakken. Foto's komen nog, eerst de auto maar even wassen, het is net een vliegenkerkhof van voren. :mrgreen:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!