Top !!!Lijkt mij dat het er gewoon op moet zitten inderdaad. Mijne is 2 maanden oud en had het af fabriek. Ik laat je zo even weten welke software versie er op de mijne draait.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Top !!!Lijkt mij dat het er gewoon op moet zitten inderdaad. Mijne is 2 maanden oud en had het af fabriek. Ik laat je zo even weten welke software versie er op de mijne draait.
Jouw versie is te luxeBlijft het nog steeds vreemd, ik heb het executive plus pakket, wel mirrorlink, geen carplay.
Discover Media.
Jammer !!!!hallo in de vroege versie zit wel mirrorlink maar geen carplay
en het apple usb is alleen voor muziek
heb vw gevraagd via twitter, zij zeggen dat later carplay toevoegen niet mogelijk is
de reden dat het er eerst niet op zat en nu wel , is puur het licentie gedoe van apple
Heb je aandelen cartronic?Ik lees dat mensen problemen hebben met Apple CarPlay of dat het achteraf niet in hun auto zat. Cartronic in Den Haag kan Apple Carplay alsnog activeren.
Lijkt mij dat het er gewoon op moet zitten inderdaad. Mijne is 2 maanden oud en had het af fabriek. Ik laat je zo even weten welke software versie er op de mijne draait.
Nee, ik heb daar aanstaande vrijdag een afspraak. De vragen die ik heb, hebben anderen vast ook.Heb je aandelen cartronic?
Hey Chris,Nee, ik heb daar aanstaande vrijdag een afspraak. De vragen die ik heb, hebben anderen vast ook.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.