Hoe kan ik met jou in contact komen ? Ben zelf ook op zoek naar een rcd voor me 6C alleen k kom er echt niet uitIk heb op het moment ook een 6C mib unit op voorraad evt
Volkswagen
Polo 6C
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe kan ik met jou in contact komen ? Ben zelf ook op zoek naar een rcd voor me 6C alleen k kom er echt niet uitIk heb op het moment ook een 6C mib unit op voorraad evt
Hi Bram, ik heb interesse.. kan ik je een privébericht sturen?Mocht je het niet voor elkaar krijgen bij de garage bericht me dan maar even want ik heb ook de OEM oplossing voor mijn 6c.
stuur maar een berichtje. Heb wel een adresje voor je.Waar zou ik de unit nieuw kunnen aanschaffen? En, moet alleen het 'scherm" gedeelte vervangen worden? Of ook wat er in het handschoenenkastje zit? En heeft iemand het onderdeel nummer voor de juiste MIB2? Er kwam er hier onder mijn topic eentje voorbij, maar daarop vind ik enorm veel verschillende versies, en kom ik ook vaak uit op de unit die in het handschoenenkastje zit. Usb port heb ik inmiddels het juiste onderdeel nummer van gevonden!
Joe!stuur maar een berichtje. Heb wel een adresje voor je.
Hey kan je me even berichtje sturen had graag carplay gewilt op mijn polo 6cIk heb wel iemand die dit kan. moet je me even een privé bericht sturen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.